17/12/2014
Ikväll är det avslutning på schemat!
Vi ska shaka på rumpan för sista gången innan jul-uppehåll nu så hoppas ni är ordentligt taggade nu!
Vi coacher minsann det !
Ses 19.00 för scanning och sen ett svettigt och ROLGT pass ! :)