Fma Heidi Maria Dressage

Fma Heidi Maria Dressage Heidi Vänttinen
Dressyrryttare (meriter t.o.m. St Georges) LA-domare i dressyr, ÖD i dressyr & WE
Masterexamen i tyska, engelska och pedagogik, leg.

lärare gy/gr
Erbjuder dressyrträningar, domaruppdrag samt språktjänster 🇸🇪🇫🇮🇬🇧🇩🇪

14/06/2026

Juni är helt fullbokad nu, även v. 29 när jag är tillbaka från min semester (dvs inga lediga datum - skicka pm om du vill vara med på ngt så kollar vi om det finns en ledig tid på något ställe som passar dig). Finns lite tider under v. 30 & 31, men begränsat iom att jag och sambon flyttar. Svarar inte på meddelanden under min ledighet, vill ni boka in ngt för juli rekommenderar jag att ni hör av er senast den 28/6!
Ett stort TACK till alla för förtroendet! 🥰🙏

Idag fick jag äran att hålla en clinic på Åsbo Ponnyklubb om hur domaren dömer. Tre duktiga ekipage (Alice, Pernilla & M...
14/06/2026

Idag fick jag äran att hålla en clinic på Åsbo Ponnyklubb om hur domaren dömer. Tre duktiga ekipage (Alice, Pernilla & Malva) ställde upp och red linjer ur olika program. Tusen tack till alla som kom, jag hoppas att ni kände att ni fick många tips med er hem! 🥰

Inlett morgonen på bästa sätt ❤️ Idag blev det tömkörning över bommar, denna vecka har hon även fått ett kortare tömkörn...
14/06/2026

Inlett morgonen på bästa sätt ❤️ Idag blev det tömkörning över bommar, denna vecka har hon även fått ett kortare tömkörningspass på gräset, en powerwalk för hand, ett cavalettipass, ett dressyrpass, ett intervallpass på gräset och en helt ledig dag. Mångsidig träning är a och o enligt mig! 👌

Här ser ni honom, min viktigaste stöttepelare ❤️ Det är inte enkelt att vara tillsammans med en hästtjej som flänger och...
13/06/2026

Här ser ni honom, min viktigaste stöttepelare ❤️ Det är inte enkelt att vara tillsammans med en hästtjej som flänger och far, stallbesöket tar också oftast 4 h istället för dom utlovade två... 🙈 Kim ställer alltid upp och hjälper till och han har bl.a. fått plocka av benskydd även från andras hästar på tävlingsplatsen när de upptäckt att han inte är rädd. Får han en kopp kaffe i cafeterian så är han nöjd 😉 Vårt gemensamma intresse är naturen och vandring, snart får vi upptäcka nya områden på Bjärehalvön tillsammans! 🥰 Kim, du är en på miljonen! ❤️

13/06/2026

Som lite helginspiration länkar jag till hinderbilagan för WE! Några av mina elever tävlar i WE och en del har redan fått prova på WE-hinder, jag lägger gärna in det som omväxling. Många saker kan man träna på med hjälp av en vanlig hinderpark. På onsdag ska jag hålla i en prova på WE-träning på KRK, det blir kul! 🙂🐎

09/06/2026

Veckans övning v. 24
Denna gång tipsar jag om att gå in på SvRF:s sida och titta på andra discipliners dressyrprogram! Det finns många bra linjer i ex WE-, fälttävlans- och paraprogrammen. En personlig favorit är två eller tre volter efter varandra från WE-programmen. In och kika! 🐎

En jobbig dag idag när det var skolavslutning och jag visste att detta skulle bli den sista på Kungsskolan där jag jobba...
09/06/2026

En jobbig dag idag när det var skolavslutning och jag visste att detta skulle bli den sista på Kungsskolan där jag jobbat i 9 år ❤️ En massa kramar, gråt & fina presenter - TACK till alla fantastiska kollegor & elever för dessa åren, jag kommer att sakna er otroligt mycket! Jag har gjort halva min lärarkarriär på denna skola, det känns otroligt vemodigt att lämna. Till hösten väntar nya äventyr i Ängelholms kommun, det blir även flytt för mig & sambon samt hästen. Därför kommer jag att ha begränsat med träningstider under juli månad, v. 29 är redan fullbokad för min del. Hoppas på förståelse, tack för alla bokningar och förtroendet att få hjälpa er ❤️🙏

07/06/2026

690 följare, tackar ödmjukast! 🥰 Nu när vi snart är uppe i 700 så lottar jag ut fina priser igen:
1:a pris - 2 x träningar på 45 min
2:a pris - 1 x träning på 45 min
3:e pris - en kaffemugg med min firmalogga

Gilla, dela och kommentera detta inlägg med "Jag vill vara med i tävlingen" för att ha chansen att vinna! Jag drar tre vinnare den 28/6 (min sista arbetsdag innan semestern)! 🐎

Denhär veckan hade vi spex på skolan: när temat var "Såhär kommer ni inte att se mig igen" var det självklart för mig at...
07/06/2026

Denhär veckan hade vi spex på skolan: när temat var "Såhär kommer ni inte att se mig igen" var det självklart för mig att dra på tävlingsoutfiten 😉 Apropå tävling: ett stort GRATTIS till Daniella Lantz som kvalat in till SM i spannkörning i helgen! ⭐️ Jag tycker att det är så kul att få hjälpa så många olika ryttare, oavsett disciplin och/eller hästras! ❤️

Adress

Vilovägen 7
Örkelljunga
28691

Telefon

+46790758809

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Fma Heidi Maria Dressage postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Fma Heidi Maria Dressage:

Dela