21/08/2018
Hej alla !!
Måste först o främst säga TACK för en otroligt rolig och givande vår tillsammans med er!! Så glad för att ni har valt att komma hit och tränat tillsammans med mig från att snön försvann till vi gick på semester. Ni kom hit och körde järnet trots att jag haft barnen med mig och varit allmänt virrig ibland 🙈
Ska försöka att inte vara alltför personlig i det här inlägget.
Men jag har tänkt fram och tillbaka här hemma. Och som det ser ut i dagsläget har jag svårt att hålla igång en grupp två gånger i veckan. Tiden räcker inte riktigt till 😔
Skulle det bli några förändringar framöver så lovar jag att höra av mig och hoppas då att få se er igen!!
Gruppen som håller till inne i stan kör på i Björkhaga och i Sveaparken. Gå in på FitCamp Örebro så finns all information där om tid och plats!!
Ha det nu toppen och glöm inte bort er själva i vardagen! Ni är grymma hela högen. Våga tro på er själva så kommer ni uppnå era mål i livet! 💪
Jag kommer fortsätta som coach inom Herbalife. Så hör gärna av er om ni har några frågor och funderingar!! ❤️