23/06/2026
Vi behöver lite förstärkning inför helgens tävlingar! Främst är det i cafeterian behöver vi folk till. Där behöver man noll hästkunskap. Vi tar gärna emot lite hembakt också om man inte har möjlighet att hjälpa till på plats 😀 kan du hjälpa till ett par timmar? Skriv här eller prata med Kristin eller Malin!