08/12/2025
Ik werk al jarenlang met veel plezier in de werkruimte in onze achtertuin. Eigenlijk vind ik het het mooiste, meest rustgevende plekje op ons erf... In het afgelopen jaar is het zo gelopen dat ik de ruimte een aantal keer verhuurd heb aan groepen om te vergaderen of een teamsessie te houden. De reacties zijn zo positief, dat ik besloten heb om dit meer te gaan doen.
Dus wil jij ook graag (met een kleine groep tot 10 personen) in Zuid-Drenthe vergaderen in rust en ruimte, dicht bij de natuur? Kijk dan hier voor de mogelijkheden: www.lifelineleiderschap.nl/vergaderlocatie-weideblik