14/03/2026
WE GAAN WEER BEGINNEN!
We gaan weer aan ons seizoen beginnen. Ben jij een meisje of jongen tussen de 6 en 16 en lijkt het je leuk om met ons mee te gaan? DAT KAN! Vanaf maandag 30 maart 2026 gaan we (bijna) elke maandagavond op pad.
Verzamelen 18:45 uur bij de Cultuurschuur in Wieringerwerf
Vertrek 19:00 uur zodra het carillon begint te spelen.
Kosten NIETS NOPPES NADA!! Vragen? [email protected]
Info? FB of Instagram
Verplichtingen? De enige verplichting is een helm.
Voor kinderen die het mountainbiken graag eens willen uitproberen hebben we leenfietsen en helmen beschikbaar.