Cyclingteam Wieringermeer

Cyclingteam Wieringermeer Mountainbike training voor de jeugd. Onder begeleiding en geheel kosteloos. Maandagavond, vertrek 19.00 uur vanaf de Cultuurschuur in Wieringerwerf.

WE GAAN WEER BEGINNEN!We gaan weer aan ons seizoen beginnen. Ben jij een meisje of jongen tussen de 6 en 16 en lijkt het...
14/03/2026

WE GAAN WEER BEGINNEN!

We gaan weer aan ons seizoen beginnen. Ben jij een meisje of jongen tussen de 6 en 16 en lijkt het je leuk om met ons mee te gaan? DAT KAN! Vanaf maandag 30 maart 2026 gaan we (bijna) elke maandagavond op pad.

Verzamelen 18:45 uur bij de Cultuurschuur in Wieringerwerf

Vertrek 19:00 uur zodra het carillon begint te spelen.

Kosten NIETS NOPPES NADA!! Vragen? [email protected]

Info? FB of Instagram

Verplichtingen? De enige verplichting is een helm.

Voor kinderen die het mountainbiken graag eens willen uitproberen hebben we leenfietsen en helmen beschikbaar.

30/08/2024

HET SEIZOEN IS WEER BEGONNEN!!
En daarom gaat Stichting Cycling Team Wieringermeer weer op de maandag naar het bos !!
Ben je 12 jaar of jonger en zit je op de basisschool?
Dan verzamelen we om 18.45 uur bij het onze paddenstoel voor de Cultuurschuur en vertrekken we om 19.00 uur. Ongeveer 20.30 uur zijn we daar weer terug.
De kleine kinderen die het fietsen naar het bos nog net even te ver vinden, kunnen om 19.15u verzamelen bij de ingang van het bos. (aan de kant van de Oom Kees weg -Dijkgatbos)
Let op je kleding een helm is verplicht en neem ook je calamiteiten kaart mee. Ook kan het nog wat fris zijn later op de avond, dus trek goede kleding aan.
Als je nog niet in bezit bent van een calamiteiten kaart, dan kun je deze aanvragen bij een van de begeleiders.

Ben je 12 jaar of ouder en zit je op de middelbare school?
Dan verzamelen we om 18.40 uur bij het onze paddenstoel voor de Cultuurschuur en vertrekken we om 1855 uur. Ongeveer 20.30 uur zijn we daar weer terug.
Lijkt het je leuk dan kun je aanmelden: [email protected]
Heb je nog vragen en/of opmerkingen laat het ons weten.
Sportieve groet
Begeleiding Cycling team Wieringermeer.

15/04/2024

Kleine huishoudelijk mededeling! :

Mocht het nu zijn dat je meefietst om maandagavond, dan is het mogelijk om deel te nemen aan een App-groep.
Dat is heel handig, want zo ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Je leest dan meteen of een avond door gaat of niet en sta je niet voor niks klaar.
Deze facebookpagina en de website zijn niet altijd up-to date.

Je mag het 06-nummer aan de begeleiding doorgeven of mailen naar [email protected] !!

De eerste avond fietsen is geweest, het was een technisch parcours naast de cultuurschuur.  De kinderen hebben genoten.V...
10/04/2024

De eerste avond fietsen is geweest, het was een technisch parcours naast de cultuurschuur. De kinderen hebben genoten.
Volgende keer gaan we weer naar het bos.

10/04/2024

HET SEIZOEN IS WEER BEGONNEN!!
En daarom gaat Stichting Cycling Team Wieringermeer weer op de maandag naar het bos !!

Ben je 12 jaar of jonger en zit je op de basisschool?

Dan verzamelen we om 18.45 uur bij het onze paddenstoel voor de Cultuurschuur en vertrekken we om 19.00 uur. Ongeveer 20.30 uur zijn we daar weer terug.

De kleine kinderen die het fietsen naar het bos nog net even te ver vinden, kunnen om 19.15u verzamelen bij de ingang van het bos. (aan de kant van de Oom Kees weg -Dijkgatbos)

Let op je kleding een helm is verplicht en neem ook je calamiteiten kaart mee. Ook kan het nog wat fris zijn later op de avond, dus trek goede kleding aan.

Als je nog niet in bezit bent van een calamiteiten kaart, dan kun je deze aanvragen bij een van de begeleiders.

Ben je 12 jaar of ouder en zit je op de middelbare school?

Dan verzamelen we om 18.40 uur bij het onze paddenstoel voor de Cultuurschuur en vertrekken we om 1855 uur. Ongeveer 20.30 uur zijn we daar weer terug.

Lijkt het je leuk dan kun je aanmelden: [email protected]

Heb je nog vragen en/of opmerkingen laat het ons weten.
Sportieve groet

Begeleiding Cycling team Wieringermeer.

Afgelopen weekend reden onze toppers Jamy, Maud en Jurre bij de ATB wedstrijd kermiscross Zijdewind. Jamy werd 1ste  en ...
14/09/2022

Afgelopen weekend reden onze toppers Jamy, Maud en Jurre bij de ATB wedstrijd kermiscross Zijdewind. Jamy werd 1ste en jurre 9e bij de jongens T/m 10 jaar. Maud werd 2e bij de meisjes t/m 10 jaar. Ze hebben alle 3 super goed gereden en hard gestreden.

06/09/2022
Afsluiting van het seizoen in het geestmerambacht.Even afgekoeld in het meer en vervolgens lekker gegeten.
18/07/2022

Afsluiting van het seizoen in het geestmerambacht.
Even afgekoeld in het meer en vervolgens lekker gegeten.

Laatste training van het seizoen goed afgesloten. Dwars door de paardenbak heen met de fiets💪💦
13/07/2022

Laatste training van het seizoen goed afgesloten. Dwars door de paardenbak heen met de fiets💪💦

💪🚵‍♂️
04/07/2022

💪🚵‍♂️

Adres

Zijdewind

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Cyclingteam Wieringermeer nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Cyclingteam Wieringermeer:

Delen