15/05/2026
Beste deelnemers en toeschouwers,
Wat hebben we samen genoten van een grandioze editie van de Grandprix van Zevenhuizen! Graag willen wij iedereen hartelijk bedanken voor jullie aanwezigheid, inzet en enthousiasme tijdens dit prachtige autocross evenement.
Het was extra bijzonder dat het de hele middag heerlijk droog bleef, waardoor de omstandigheden ideaal waren. De baan lag er perfect bij en dat zorgde voor spectaculaire races en volop actie. Dankzij jullie – de coureurs, vrijwilligers en het publiek – kijken we terug op een onvergetelijke dag vol sportiviteit en gezelligheid.
Nogmaals dank aan iedereen die dit evenement tot zo’n groot succes heeft gemaakt. We hopen jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen!
Met sportieve groet,
EZHACO Autocross