11/02/2026
Ik heb dit mooie ervaringsverhaal mogen ontvangen van Inge:
Mijn zoontje van 10 is 2 keer bij Louise geweest. Ze kende hem nog van toen zij op het kinderdagverblijf werkte en hij 2 jaar was. Ze herinnerde hem goed en had toen al oog voor zijn gevoeligheid. Het was een warme ontvangst met eerst een intake waarin alle tijd voor ons als ouders was. Daarna is hij zelf 2 keer geweest en lijkt echt rustiger te zijn geworden. Hij kon fijn met haar praten en hoefde niets te doen wat hij niet wou of fijn vond.
Benieuwd naar meer ervaringen? Neem een kijkje op mijn website: www.louisebolk.nl Of stuur me een bericht via: 06 11452838