01/04/2020
S-way is jarig!🎈🍰
Vandaag precies 2 jaar geleden is S-way opgericht. Op de verjaardag van m'n vader die vandaag 94 is geworden. Trots op hem :-). En ook trots op de stap om ondernemer te worden. Dat moet gevierd worden! Zodra de maatregelen het toelaten nodig ik je van harte uit op het mooie Zusterplein in Zeist voor een kop koffie met gebak. Gewoon om te verbinden en te ontmoeten. Als zusters en broeders, samen sterk. Tot die tijd kan dat natuurlijk ook digitaal of per telefoon. Let's connect. Vol vertrouwen vooruit. Let's S-way!