24/05/2023
Het is hier een tijdje stil geweest. Daar is een reden voor. Mijn koers verandert. Ik ga dit insta account niet langer meer pushen vanuit het idee dat ik coach moet zijn, maar meer vanuit de visie waarop ik wil delen wat ik geleerd heb over zelfliefde.
Ik heb namelijk onwijs veel geleerd en ik heb nog onwijs veel te leren. Maar dat wat ik wel al weet, wil ik delen. Dit omdat ik weet dat ik verder ben op dit gebied dan vele andere millennials. Dus: houden van mezelf. Zelfliefde. Ik houd van mij. Dat wordt mijn gebied.
Afvallen blijft iets wat in mijn hoofd zit: als ik dun ben, dan pas ben ik mooi, dan pas ben ik het waard. Dan houd ik van mezelf. Maar ik weet dat ik dit niet bereik wanneer ik afval, want dan moet ik nog mèèr afvallen. Houden van is iets wat van binnenuit komt, niet van buitenaf.
Het begint klein, door in de spiegel naar jezelf te kijken en te denken: dit vind ik niet verkeerd aan mezelf. Uiteindelijk, als je maar genoeg oefent, kan je voor de spiegel staan en volmondig zeggen: ik houd van mezelf!
Geloof me, het kan, het is een heerlijk bevrijdend gevoel. Jij kan het ook, je hoeft alleen te oefenen. 😊
3 tips waar je vandaag al mee aan de slag kan:
- Kijk jezelf recht in de spiegel aan en noem op wat je mooi vindt aan jezelf.
- Vraag aan anderen waarom zij van jou houden en herhaal dit als een mantra voor jezelf.
- Schrijf 3 karaktereigenschappen van jezelf op die je leuk vindt aan jezelf.
Het zijn de kleinste stapjes die uiteindelijk de meeste impact hebben, dus start vandaag nog. Ik gun het je 😘