17/06/2026
De stapmolen die wij oa gebruiken voor onze pensionpaarden was toe aan een facelift. De planken waren verouderd, de verf liet los aan de buitenkant.
En daar zijn ze nu hard mee bezig πͺπΌ
Gelukkig lopen de paarden nu lekker op wei, de molen wordt dan minder gemist πππ
Volgende week hebben we weer een mooie stapmolen π₯³π₯³π₯³