01/06/2026
Onze MO15-2 is afgelopen zaterdag kampioen geworden! ๐๐ฅ
De meiden wonnen de thuiswedstrijd tegen SBC MO15-1 met maar liefst 9-0.
Met deze overwinning zijn ze kampioen geworden in de 3e klasse. Volgend seizoen mogen de meiden uitkomen in de 2e klasse. Op naar een nieuw seizoen, vol mooie uitdagingen! ๐ฅ๐ช