Westend Bulls

Westend Bulls Westend Bulls Darts

28/09/2014

Vrijdag 29-09-14....
Uit tgen The blue gamblers 2!!!!!
Well het begint goed kom met 0-2 voor te staan .. (ik Ronald) dus....maar ja zoals het vaker is gegaan, gaat mijn tegenstander in eens plotseling gooien als een gek?????
Wat the F....... verlies ik het ook nog met 3-2.
Gelukkig maakt Gerwin er wel weer 1-1 van die liep gelukkig weg van zij tegenstander.....nu Bert nog ff dan was een pfffttttt geen woorden voor maar wel gewonnen 2-3.... zo 1-2 voor yes...
Nu Arnout kijken wat die er van maakt.....gooit steeds beter en wordt ook steeds beter........ alleen jammer dat ie verliest het is weer 2-2.
Dubbels lopen ook niet helemaal dus komen 5-2 achter , maar gelukkig pakken we nog de laatste dubbel en de bier ronde!!!!
zo wordt het dan toch nog 5-4 geen schande om zo te verliezen vind ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/09/2014

Na een start en gelijk te verliezen is niet leuk maar ja dat hoort er bij , de singels werden dus ook allemaal verloren we stonden na een uur al 0 - 4 achter....goed begin van het seizoen!!!!!
Maar gelukkig herpakte we ons zelf en we kwamen in de dubbels terug 4 - 4.
Zo de laatste ronde was toch we belangrijk maar zoals dat ook niemand van ons gooide hoge punten zo dief verloren we dus.
Zo we verloren met 4 - 5 het had erger kunnen zijn.
Het heeft niet aan het bord gelegen noch aan de flights...."..

Daar zijn we weer. Terug uit Marokko en Zambia. Niet hopen dat het koude Nederlandse klimaat ons parten speelt.We krijge...
09/05/2014

Daar zijn we weer.

Terug uit Marokko en Zambia. Niet hopen dat het koude Nederlandse klimaat ons parten speelt.
We krijgen 'Flying Arrows' op bezoek.
Uit 4-5 gewonnen. Kijken wat het hier gaat worden.

07/03/2014

Jahoor we hebben weer is gewonnen met 5 - 4 voelt goed aan. Ook nog ff een 180 gegooid lekker.....

Op Valentijnsdag wordt ook gewoon gedart. Geen hartvormige pijlen van cupido, naar gewoon 'the real deal'.Robbie bij het...
14/02/2014

Op Valentijnsdag wordt ook gewoon gedart. Geen hartvormige pijlen van cupido, naar gewoon 'the real deal'.
Robbie bij het spits af tegen de eerste van onze bezoekers Go4It.

Uit 9-0 verloren dus nu weinig te verliezen.

Allemaal weer present. André lekker thuis.Op bezoek bij 'Het gezellige zooitje' in café de Schot.Thuis 7-2 gewonnen. Kij...
07/02/2014

Allemaal weer present. André lekker thuis.
Op bezoek bij 'Het gezellige zooitje' in café de Schot.
Thuis 7-2 gewonnen. Kijken wat de return ins gaat brengen.
Bert bijt het spits af.

Ja hoor. De returns zijn begonnen.Vandaag thuis ontvangen we Mulderije.Uit niet zo best begonnen, dus een revanche ligt ...
31/01/2014

Ja hoor. De returns zijn begonnen.
Vandaag thuis ontvangen we Mulderije.
Uit niet zo best begonnen, dus een revanche ligt op de loer.

André mag het spits afbijten. 1 leg alvast in de pocket.

Aangekomen bij Blauwe Lantaarn voor inhaalwedstrijd tegen Pointless. Laten we hopen dat de oliebollen en champagne niet ...
03/01/2014

Aangekomen bij Blauwe Lantaarn voor inhaalwedstrijd tegen Pointless. Laten we hopen dat de oliebollen en champagne niet in de weg zitten.

Adres

Zaandam

Openingstijden

20:30 - 23:30

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Westend Bulls nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Westend Bulls:

Delen