28/09/2014
Vrijdag 29-09-14....
Uit tgen The blue gamblers 2!!!!!
Well het begint goed kom met 0-2 voor te staan .. (ik Ronald) dus....maar ja zoals het vaker is gegaan, gaat mijn tegenstander in eens plotseling gooien als een gek?????
Wat the F....... verlies ik het ook nog met 3-2.
Gelukkig maakt Gerwin er wel weer 1-1 van die liep gelukkig weg van zij tegenstander.....nu Bert nog ff dan was een pfffttttt geen woorden voor maar wel gewonnen 2-3.... zo 1-2 voor yes...
Nu Arnout kijken wat die er van maakt.....gooit steeds beter en wordt ook steeds beter........ alleen jammer dat ie verliest het is weer 2-2.
Dubbels lopen ook niet helemaal dus komen 5-2 achter , maar gelukkig pakken we nog de laatste dubbel en de bier ronde!!!!
zo wordt het dan toch nog 5-4 geen schande om zo te verliezen vind ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!