29/12/2025
We kunnen terugkijken op een super verlopen kersttoernooi zaterdag 20 december in het kegelcentrum Bruggenhuus! 😃
Maar liefst 60 deelnemers verdeeld over 2 dagdelen.
Vooraf waren de banen nog geschaafd door Henk Heyting en gereinigd door onze kanjers van de TD, die ook op zaterdag als er een probleempje was, weer aanwezig waren. Heel veel dank. Fenna Hesselink noteerde met verve de scores van de deelnemers. Rtv slingeland maakte mooie opnames en interviews. 50 personen namen deel aan de lunch tussen de middag. Ilona de trotse moeder van Fenna regelde als vanouds de verloting over de beide dagdelen. Iedereen had prijs. O.a de mooie kerstboompjes met lampjes gefabriceerd door Gerrit Kimmels waren de in het oog springende prijzen.
Ook de oudejaarsrolletjes met slagroom van Jo vonden gretig aftrek en wat te denken van de smaak....
Ook Santa Claus was van de partij op zijn feestje. Kerstman bedankt.
Een pluim ook voor de bar medewerkers!
Al met al een super kegelsport dag aldus een trotse voorzitter. 🥰
Fijne jaarwisseling ✨️