12/06/2026
🧡💙: Vorige week was de laatste wedstrijd van het korfbalseizoen. Alle teams kunnen nu genieten van een welverdiende vakantie. We hopen jullie allemaal daarna weer op of langs het veld te mogen zien. Tot snel!
DOS 1 speelde vorige week twee spannende wedstrijden. Uit op het gras van de Corvers liet DOS vorige week donderdag een spannende wedstrijd zien. Na 60 minuten eindigde het uiteindelijk in gelijkspel. Afgelopen zaterdag was er nog een kans om het seizoen af te sluiten met een mooie score tegen Hebbes. De studenten die zich eerder kampioen kroonde liepen al snel uit op DOS. Helaas wist de thuisploeg het g*t niet meer echt te dichten. Gelukkig was er nog tijd voor een gezellig naborrel als troost. En hierna? Niet iedereen binnen DOS bleek zijn fietsdiploma te hebben… 😅
Inmiddels is bekend dat onze midweek zichzelf kampioen kroonde. Vorige week woensdag werd er gewonnen van Nova. René nam hierdoor op een mooie manier afscheid van midweek en DOS. De spelers van de midweek kunnen terugkijken op een seizoen met mooie resultaten. Nu lekker genieten van de zomer! ☀️
KCD uit Doorn kwam op bezoek bij onze J1. In een wedstrijd waar KCD de bovenliggende ploeg was werd er uiteindelijk met 6-17 verloren. Helaas eindigt dit seizoen met 0 punten voor de J1 .Volgende seizoen is er een nieuwe kans voor de dames om zich te revancheren en wij hebben er vertrouwen in. 💪🙌
De J2 speelde tegen Dindoa. Een lastige tegenstander omdat Dindoa elke eerdere wedstrijd wist te winnen dit seizoen. Helaas bleek dat deze wedstrijd door te zetten. Onze J2 gaat nu lekker genieten van het zonnetje. We wensen jullie een fijne vakantie. 🎉
De ploeg van DOS die dit veldseizoen voor het eerst wedstrijdjes mochten spelen. Het nieuwe jongste team van DOS maakte meteen indruk. Helaas ging deze wedstrijd verloren tegen Woudenberg. Dit seizoen word echter wel afgesloten met een knappe 5 punten. Zet dit door J4! 🔥