SDS '55

SDS '55 De officiële facebookpagina van v.v. SDS '55 te Wekerom. SDS '55 te Wekerom

Herinneren jullie je dit nog?In oktober was het grote jubileum feest van SDS '55. Waarin er een hele hoop gezelligheid w...
19/06/2026

Herinneren jullie je dit nog?

In oktober was het grote jubileum feest van SDS '55. Waarin er een hele hoop gezelligheid was en laat zien waar SDS '55 allemaal om draait.

Nu hopen we morgen met de familiedag dat het weer een onvergetelijke dag wordt zoals in oktober! Wij hebben er enorm veel zin in en hopen jullie morgen allemaal te zien!

Swipe nog even om alvast weer in de feestsfeer te komen!🥳

HET IS BIJNA ZOVER!Zaterdag is het zover, de familiedag 2026!De weersvoorspellingen zijn erg goed en hebben er dus enorm...
17/06/2026

HET IS BIJNA ZOVER!

Zaterdag is het zover, de familiedag 2026!
De weersvoorspellingen zijn erg goed en hebben er dus enorm veel zin in!

Even wat belangrijke informatie omtrent de voetbal en volleybal. Volleybal start om 11.00 en om 10.30 moeten de teams zich melden! Voetbal begint om 11.30 en de teams moeten zich om 11.00 melden. Zorg dat je je optijd meld!

De link voor de schema's en uitslagen zijn te vinden op de volgende link: https://www.tournify.nl/live/familiedagsds2026

AFSCHEID MENSEN 1E EN 2E😔Het einde van het seizoen betekent vaak helaas ook dat er spelers/staf zullen stoppen bij SDS '...
16/06/2026

AFSCHEID MENSEN 1E EN 2E😔

Het einde van het seizoen betekent vaak helaas ook dat er spelers/staf zullen stoppen bij SDS '55.

Matthijs van de Kamp neemt afscheid van het eerste en zal volgend seizoen gaan spelen voor SV Achterveld in de vierde klasse. We bedanken Matthijs voor zijn mooie tijd hier en wensen hem veel succes!

Mike ter Haar zal volgend seizoen aan de slag gaan bij buurman SV Otterlo in de vierde klasse. Ook Mike willen we bedanken voor zijn inzet bij SDS '55 en wensen hem veel succes!

Uit het tweede zullen Sander Schreuder en Jan van den Berg afscheid nemen. Beide zullen actief blijven binnen de club alleen in een andere rol. We bedanken hen voor hun jarenlange inzet als speler.

Trainer Michel Gerrits zal ook afscheid nemen van SDS '55. Een goede trainer die ons tweede elftal meerdere jaren heeft getraind. We bedanken Michel voor zijn uitstekende inzet en wensen hem succes in het vervolg van zijn carrière.

Ook zullen Sander van Lambalgen en Bert Timmer afscheid nemen van het tweede. We willen hen bedanken voor hun inzet in de staf van het tweede en wensen hen succes voor wat komen gaat.

Uiteraard hopen we dat deze gezichten niet verdwijnen en we ze allemaal nog vaak mogen zien op Sportpark de Beek.

SDS '55 ZOEKT VRIJWILLIGERS!We zijn hard op zoek naar mensen die de club verder willen helpen! We zoeken mensen die will...
15/06/2026

SDS '55 ZOEKT VRIJWILLIGERS!

We zijn hard op zoek naar mensen die de club verder willen helpen! We zoeken mensen die willen helpen achter de bar en in de keuken. Ben of ken jij iemand die het leuk vind om de club te helpen en met gezellige mensen te samenwerken? Stuur dan een bericht naar Djordi of Cornaldo.

Djordi: 06 53424401 📞
Cornaldo: 06 30627802 📞

GEEN PROMOTIE NAAR 3E KLASSE😔Zaterdag was Groen Wit '62 de tegenstander in de finale van de nacompetitie. Een wedstrijd ...
09/06/2026

GEEN PROMOTIE NAAR 3E KLASSE😔

Zaterdag was Groen Wit '62 de tegenstander in de finale van de nacompetitie. Een wedstrijd met enorm veel belangen. Waarbij de mannen de wedstrijd sterk begonnen en voor rust nog 1-0 voorkwamen!
In de tweede helft liepen de mannen achteruit en kwam Groen Wit '62 meer. En uiteindelijk viel daar ook de 1-1.
Na 90 minuten was het nog steeds gelijk en werd er dus verlengd. In de tweede helft van de verlenging viel daar dan ook de slopende 1-2 voor de tegenstanders. In de laatste seconde werd het ook nog 1-3.

Hierdoor speelt SDS '55 1 ook volgend seizoen in de 4e klasse.

Graag willen we alle meegereisde supporters erg bedanken voor de support. Jullie waren geweldig!🙌

SPEELSTERS GEZOCHT VOOR DAMES 1!⚽️Dames 1 zoekt nieuwe speelsters! Wil jij nou in dit enorm gezellige team spelen? Neem ...
08/06/2026

SPEELSTERS GEZOCHT VOOR DAMES 1!⚽️

Dames 1 zoekt nieuwe speelsters! Wil jij nou in dit enorm gezellige team spelen? Neem dan contact op met Jan-Willem 06 15227076.

De dames trainen elke dinsdagavond en spelen een wedstrijd op zaterdag. En na de wedstrijd zijn de dames net zo scherp in de derde helft als in de eerste en tweede helft.🙌

Kom voetballen bij SDS '55 dames 1!

WASMAN/-VROUW GEZOCHT!Voor het volgende seizoen zijn we opzoek naar een man of vrouw die het 1e elftal wil helpen door d...
02/06/2026

WASMAN/-VROUW GEZOCHT!

Voor het volgende seizoen zijn we opzoek naar een man of vrouw die het 1e elftal wil helpen door de wedstrijdkleding te wassen.⚽️

Heb je interesse of wil je meer informatie? Stuur ons dan een bericht!

3E KAMPIOEN!🏆Vorige week zaterdag stond de belangrijke wedstrijd tegen CSV Apeldoorn 9 op het programma. Alleen bij wins...
01/06/2026

3E KAMPIOEN!🏆

Vorige week zaterdag stond de belangrijke wedstrijd tegen CSV Apeldoorn 9 op het programma. Alleen bij winst zouden de mannen van 3 kampioen worden. Met een hoop publiek en veel spanning werd er uiteindelijk met 1-3 gewonnen.⚽️

Hierdoor is het 3e dik verdiend kampioen geworden! Een mooie dag met veel drankjes en dansjes.💚 Gefeliciteerd mannen!

FINALE NACOMPETITIE🏆De tegenstander en locatie voor de nacompetitie is bekend! De tegenstander is het Apeldoornse SV Gro...
01/06/2026

FINALE NACOMPETITIE🏆

De tegenstander en locatie voor de nacompetitie is bekend! De tegenstander is het Apeldoornse SV Groen Wit '62 uit Apeldoorn. De wedstrijd zal om 15:00 gespeeld worden in Nijkerk op sportpark De Ebbenhorst.⚽️

Vuurwerk en fakkels zijn ten strengste verboden tijdens deze dag! Bij toegang kan dit gecontroleerd worden en ben je niet welkom meer.❌️

Voor deze enorm belangrijke wedstrijd hebben we al jullie support nodig! Er zal daarom ook weer een bus gaan vanuit Wekerom.
Wil je mee? Geef je dan op bij Marieke Voskamp - 06 51484134. Het kost €15 per persoon, en Marieke laat tijdig weten in welke bus je kom. Voor spelende jeugdleden tot en met de JO14 is het gratis, wel opgeven!

FINALE NACOMPETITIE!🏆Volgende week zaterdag staat er een knaller van een wedstrijd op het programma. Namelijk de finale ...
27/05/2026

FINALE NACOMPETITIE!🏆

Volgende week zaterdag staat er een knaller van een wedstrijd op het programma. Namelijk de finale van de nacompetitie voor promotie naar de 3e klasse! Dit zou een enorm mooi prestatie zijn. Maar hiervoor hebben we jullie support keihard nodig.🚀

Aankomende zaterdag zal bepaald worden of het Edese Blauw Geel of het Apeldoornse Groen Wit wordt getroffen. Na zaterdag zal er dus meer informatie beschikbaar zijn over tijdstip en locatie.🗓

Zet daarom 6 juni alvast in de agenda, want het belooft hoe dan ook een mooie wedstrijd te gaan worden.

Adres

Wekerom

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer SDS '55 nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen