Nu voor Morgen

Nu voor Morgen Vanaf april 2026 zet ik mijn werk voort onder www.annvanmierlo.nl

10/04/2026

🌱 Een nieuwe stap, met dezelfde betrokkenheid

De afgelopen jaren heb ik met veel toewijding gewerkt als zelfstandig jongerencoach onder de naam Nu voor Morgen. In die periode heb ik veel mooie mensen mogen begeleiden en waardevolle ervaringen opgedaan.

Vanaf nu ga ik verder onder mijn eigen naam:
Ann van Mierlo

Mijn werk ontwikkelt zich mee. Waar ik begon met jongerenbegeleiding, richt ik mij nu breder op begeleiding van mensen en organisaties, onder andere met behulp van (organisatie)opstellingen en coaching bij vraagstukken rondom samenwerking, ontwikkeling en verandering.

Wat blijft, is mijn betrokkenheid en de manier waarop ik werk.
Wat verandert, is mijn naam en positionering.

📌 Je kunt mij blijven volgen via:
🔗 Mijn nieuwe website: www.annvanmierlo.nl

🔗 LinkedIn: Ann van Mierlo

Dank aan iedereen die mij de afgelopen jaren het vertrouwen heeft gegeven. Ik kijk ernaar uit om vanuit deze nieuwe stap verder te bouwen.

— Ann

28/05/2025

Ik ga ook deactiveren!
Zo nu doen ze het. Net bekend gemaakt op NOS journaal en kanaal 4 nieuws. Facebook zal vanaf maandag alle gebruikers in rekening brengen. Je kunt je hiervoor afmelden. Houd je vinger op dit bericht en kopieer het. Mag niet gedeeld worden.

Ik geef Facebook geen toestemming om $ 4,99 per maand op mijn account te rekenen,

Ook geef ik geen toestemming om mijn foto’s te gebruiken te delen te kopiëren etc.. Al mijn foto's zijn mijn eigendom en NIET van Facebook!!!

Speciale dank aan Larry voor dit juridische advies... en aan Tim Barker voor het plaatsen van deze informatie:

Voor het geval: een advocaat ons adviseerde om dit te posten. Schending van privacy kan wettelijk gestraft worden. LET OP: Facebook Meta is nu een openbare entiteit. Alle leden moeten zo'n notitie posten.

Als je niet ten minste één keer een verklaring publiceert, staat dat technisch gezien het gebruik van je foto's toe, evenals de informatie in je profielstatusupdates.
IK VERKLAAR HIERBIJ DAT IK FACEBOOK GEEN TOESTEMMING GEEF OM EEN VAN MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS te gebruiken.

Kopiëren en plakken, niet delen. Houd je vinger ergens in dit bericht vast en klik op "kopiëren". Ga naar je pagina waar staat "Waar denk je aan? "Tik op je vinger ergens in het lege veld. Klik en plakken. Dit upgrade het systeem.

Trots om daar te mogen werken..
10/04/2023

Trots om daar te mogen werken..

𝗛𝗲𝘁 𝗩𝗠𝗕𝗢 𝗶𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿 𝗱𝗮𝗴𝗹𝗶𝗰𝗵𝘁 In drie jaar tijd is het aantal aanmeldingen (nieuwe leerlingen) bij Wings Niekée meer dan verdubbeld!… | 10 comments on LinkedIn

Goede ondersteuning voor eindexamen kandidaten!!
07/04/2023

Goede ondersteuning voor eindexamen kandidaten!!

Afweermechanisme…..ook weer zo’n woord.“Een techniek of truc die de geest onwillekeurig gebruikt ............ die te vee...
08/03/2023

Afweermechanisme…..ook weer zo’n woord.

“Een techniek of truc die de geest onwillekeurig gebruikt ............ die te veel angst of verdriet oproepen, uit het bewustzijn weg te houden”

Er zijn wel 10 verschillende afweermechanismen: ontkenning, projectie, je tegen jezelf keren etc etc etc

Voor mij is een afweermechanisme een deel van jezelf waar je in de kern steengoed in bent en dat je (tijdelijk) ter bescherming inzet. Je houdt hiermee mensen buiten de deur en wordt minder geraakt door de buitenwereld.

Je afweermechanisme is voor de korte tijd je vriend maar kan op langere termijn je vijand worden. Immers, als je voortdurend in je afweermechanisme verblijft, bestaat het gevaar dat je jezelf vergeet. En daarmee ook je ontwikkeling en je groei.

In een traject, ga ik samen op zoek naar talenten in dit afweermechanisme.

• De bewustwording zorgt vaak al voor beweging maar je krijgt
vooral meer focus op wie je bent, wie je kunt zijn en wilt worden.

• Hoe groter en completer je eigen identiteit, des te minder het
afweermechanisme hoeft te worden ingezet. Het wordt dan een
uitvalsbasis i.p.v. je “woonplaats”.

• Hoe beter je jouw eigen talenten en je eigen “ik” kent, hoe groter
je motivatie wordt om ze in te zetten voor je toekomst.

Hierdoor wordt bijvoorbeeld het doorlopen van school ook makkelijker. In de rol van studiecoach help ik tevens met het schoolwerk op de rit te krijgen.

Meer informatie? Dat kan door te bellen, mailen of gewoon via een app.

Ann van Mierlo
06-54302891

Een leven zonder tribune!Vanochtend trok een inleiding van een artikel over HSP/hooggevoeligheid mijn aandacht. Ik had e...
08/01/2023

Een leven zonder tribune!

Vanochtend trok een inleiding van een artikel over HSP/hooggevoeligheid mijn aandacht.
Ik had even geen geduld (zin) om het verder te lezen en nu kan ik het niet meer vinden.

Maar het kwam er op neer dat personen met HSP of hooggevoeligheid zich heel bewust zijn van hun omgeving en daardoor vaak overprikkeld raken.

In mijn beleving gaat het niet alleen om de hoeveelheid prikkels maar vooral over de intensiteit ervan.

Ik vertel altijd, dat ik mij, bij alles wat ik deed, mij midden in een arena voelde staan, met een volle tribune om mij heen. Iedereen keek mee bij alles wat ik deed en zei, en iedereen vond hier iets van. En zo bepaalden mijn prestaties mijn zelfwaarde.

Ik hoef niet te vertellen dat mijn omgeving een bepalende invloed heeft gehad op alles wat ik deed of beter nog, wat ik niet deed. Mijn lakse, “doe niet zo hysterisch” houding kwam mij dan ook goed van pas. Het leidde tot gebrek aan motivatie en kon het niet meer opbrengen, ik haakte totaal af.

Dat die tribune in die omvang helemaal niet bestaat ontdekte ik pas laat. Daarom geef ik dit inzicht graag door aan jongeren.

Het op een leuke manier ontdekken van hun eigen (eigenlijk altijd leuke) authentieke ik, en daar ook de waarde van inzien, leidt eigenlijk altijd tot een mooie zingeving. De verschuiving van de focus zorgt ervoor dat de invloed van de omgeving vanzelf minder wordt.

Een leven zonder tribune is veel leuker.

Liefs,
Ann

Ik wens iedereen een fantastisch uiteinde en een gelukkig nieuwjaar.Als we allemaal ons best blijven doen dan biedt 2023...
24/12/2022

Ik wens iedereen een fantastisch uiteinde en een gelukkig nieuwjaar.

Als we allemaal ons best blijven doen dan biedt 2023 ons ruimte voor vrede en zachtheid in de wereld.

Ik mag terugkijken op een heel mooi jaar 2022, zowel bij Wings Niekée /Agora te Roermond als in mijn praktijk aan de Maaseikerweg in Weert.

Met heel veel plezier en energie heb ik gewerkt met jongeren die vastgelopen waren op school of privé niet lekker in hun vel zaten.

“Groter groeien dan je belemmerende factoren”, zo heet het werkmodel dat ik in de afgelopen jaren heb opgebouwd en dat inmiddels is uitgegroeid tot een goed werkbare methodiek die veel inzichten geeft en al veel mooie groeiprocessen bij jongeren tot stand heeft gebracht.

Daarnaast heb ik zelf ook een waardevol coach-traject (inclusief familieopstelling) afgesloten bij Jacobine van ‘Rozengeur en Maneschijn’.

Hier leerde ik onder andere om blokkades en lasten te ontkoppelen die je als mens onbewust meedraagt en wel zelf kunt beredeneren, maar die je niet 123 opgelost krijgt.
Het ‘cadeau’ van het oplossen is dat je meer gaat leven vanuit je eigen authenticiteit.

En nu:
op naar 2023, ik hoop dat ik weer met veel jongeren mag gaan werken, zowel op Niekée/Agora als in mijn eigen praktijk.
Ik heb er enorm veel zin in.

Liefs Ann
Nu voor Morgen
###

14/09/2022

Dit dus...!

Adres

Weert

Telefoon

+31654302891

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Nu voor Morgen nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Nu voor Morgen:

Delen

Type