22/06/2026
🌟WAUW🌟
En dan ineens zit het er alweer op…
Afgelopen weekend stonden we 3 (!!) keer op het podium van Theater de Schalm met onze show ‘ meer dan likes’.
Het waren 2 magische en bomvolle dagen waarin we SAMEN met maarliefst 87 vrijwilligers een fantastische show hebben neergezet. 💛
Enorm bedankt voor alle hulp en voor het komen kijken naar onze voorstelling.
Donderdag zit de leiding samen om alles te evalueren. Dus mocht je nog wat kwijt willen over het weekend, dan mag je dat altijd naar iemand van de leiding sturen.
Laat het nagenieten maar beginnen!! 😎
📸 rensbressersfotografie
📸 Bjorn Bogaars