26/04/2026
𝗘𝗜𝗡𝗗𝗦𝗧𝗔𝗡𝗗 𝟮-𝟮
Op deze heerlijke zonnige zaterdag spelen we gelijk tegen SVZW 3 en daar kunnen we uiteindelijk tevreden mee zijn.
In de eerste helft kwam SVZW op voorsprong maar prikte El Pistolero namens ons ook de 1-1 binnen⚽️
Vervolgens een minder moment, Luukinho maakte een ongelukkige overtreding waarvoor hij dacht geel te krijgen maar onze scheids vond het nodig om de rode kaart omhoog te houden en daarmee de wedstrijd om te gooien.
In de rust besloten we het plan voor de 2e helft om het compact te houden en te loeren op de counter.
Het was nog even spannend of er überhaupt een 2e helft kwam aangezien de scheidsrechter besloot niet door te gaan, gezien het feit dat hij het niet kon belopen en het allemaal niet goed kon zien…
Uiteindelijk was daar die de 2e helft wel wilde fluiten en dus kon de wedstrijd toch vervolgd worden.
In de 2e helft stonden we goed maar desondanks kwam SVZW wel weer op voorsprong. Maar we bleven doorgaan en kwamen met de counter regelmatig voorin.
Door een overtreding op Jesse in de 16 kregen we een penalty en kon Opa Job aanleggen vanaf de stip en schoot hij feilloos raak voor de 2-2 waarmee de eindstand bepaald werd.
Helaas door het gelijke spel van DES staan we nog wel laaste maar we hebben goede moed om hier nog weg te komen💪🏻
Allemaal een heerlijke koningsdag gewenst en tot de volgende!🧡
0-1
1-1 ⚽️ 🅰️
1-2
2-2⚽️ (p)