20/06/2026
De paarden hebben weer een stuk erbij. Dit gedeelte blijft grasweide en kunnen ze vanaf de track naar toe lopen en kan tussen door in de winter gewoon dicht. Ze vonden het enig en kunnen op de paden ook even lekker sprintje trekken. Het ziet er zo idyllisch uit de paadjes met de bomen. Je merkt dat ze het grappig vinden en nieuwsgierig zijn! 🌳🌲🌻
Helaas kan onze Caya nog steeds niet mee ze is insuline resistent en liep een aantal weken geleden op eieren en was toch weer te zwaar. Ze kan door haar peesblessure ook niet flink aan het werk. Dus het is erg zoeken met haar hoe we haar comfortabel en gezond houden. Vorige zomer heeft ze wel op de wei gelopen uiteindelijk maar er wacht nog even een paar weken. Gelukkig kan ze nagenoeg ze overal wel zien al is dit wat verder weg en vind ze het wel iets minder grappig... Maar ze loopt wel weer goed en is afgevallen dus er zit een stijgende lijn in 💚🤎
Geniet van deze 🌞 zaterdag!!