01/04/2026
Misschien herken je dit… 🌿
Je begint met goede intenties.
Je wilt beter voor jezelf zorgen.
Maar na een paar dagen zakt het weg.
Komt het leven ertussen.
En val je weer terug in oude patronen.
En misschien denk je dan:
“Waarom lukt het me niet?”
Maar het ligt niet aan jou.
Het is gewoon lastig om het alleen te doen.
Tijdens de Lente Reset hoef je het niet alleen te doen 💛
We doen het samen, stap voor stap.
Zodat je niet steeds opnieuw hoeft te beginnen,
maar iets opbouwt dat wél blijft.
We starten 18 april
Je bent welkom
Link in bio