28/02/2026
CAYogaAtelier is verhuisd! Na 5,5 jaar op de van Ruysdaellaan is het tijd voor iets nieuws. Een gloednieuwe ruimte bij Never Been Better op de Oude Trambaan 83. Zo fijn dat ik een geschikte plek in de buurt heb gevonden.
Afgelopen week heb ik er de eerste lessen mogen geven. Een beetje wennen nog, maar ook genoten. Zo leuk om te zien hoe de verschillende klanten op deze verandering reageren. Enthousiast over de mooie entree, lieve leuke cadeautjes gekregen, maar ook schuifelende voeten naar binnen: “waar zal ik gaan liggen 🤔”. Langszaamaan zullen we ons de ruimte steeds meer eigen maken, nieuwe (logistieke) routines vinden en oude patronen doorbreken.
Zelf ben ik ook heel erg blij met de vloer. Er ligt vloerverwarming, die het de afgelopen week nog niet deed, maar wat een fijn vooruitzicht dat dat er aan zit te komen!
Ben je nieuwsgierig, je kunt mij Jeannet Willemsen altijd een PB sturen voor een gratis proefles. Er is net een nieuwe les begonnen op de woensdagochtend met nog voldoende plek beschikbaar.