Waypoint sportvischarters

Waypoint sportvischarters De Waypoint is het hele jaar beschikbaar voor vistrips vanuit werkeiland Neeltje Jans op zee, oosterschelde of in de Biesbosch op de roofvis! Reserveren?

Bel 0657654846

“BACK ONLINE‼️”Na enkele foutjes van uw schipper lag heel de website er uit.. boekingen kwamen nog maar moeizaam binnen ...
12/05/2026

“BACK ONLINE‼️”

Na enkele foutjes van uw schipper lag heel de website er uit.. boekingen kwamen nog maar moeizaam binnen en verdere informatie was niet te vinden.. iets met dikke vingers en per ongeluk de verkeerde knoppen raken zullen we maar zeggen😅

Maargoed, de agenda is weer bereikbaar en up to date, de website draait maar wel in een oudere layout.

Blijkbaar is het de hoogste tijd voor een geheel nieuwe site.. deze stamt nog uit de ijstijd wist iemand mij te vertellen🫣

Maargoed, voor het hemelvaart weekeinde heb ik nog volop plek voor jullie!
Donderdag, vrijdag, zaterdagavond een avondje op de haaien en zondag zijn er nog plekken beschikbaar.

Heb je zin en tijd reserveer dan jouw plekje op www.waypointsportvissen.nl/agenda!

Waar? Aan Neeltje Jans natuurlijk!

Hoppa! De dames komen er aan!!!Deze dame van 111cm liet de slip van Jeroen zijn molen wel even schreeuwen!😜🎣🎣🎣Voor morge...
08/05/2026

Hoppa! De dames komen er aan!!!
Deze dame van 111cm liet de slip van Jeroen zijn molen wel even schreeuwen!😜🎣🎣🎣

Voor morgen zijn er nog wat plekjes beschikbaar! Bel of app maar als je mee wil🦈

07/05/2026

7 mei.
Bijna de waarde van de boot verdubbeld door er 900 liter diesel in te gooien😰
Maar nu kunnen we er wel weer even tegenaan😉
Morgen en zaterdag is er nog plek mensen!
En vrijdagavond zouden we zelfs een poging kunnen wagen op de tong!
Bel of whatsapp even als je mee wil deze dagen.
00310657654846

07/05/2026
04/05/2026

Helaas is er een storing in onze online omgeving geconstateerd, mocht je willen reserveren stuur dan even een berichtje of bel gewoon even.
0657654846

Zondag 3mei.Naar de haaien…….😅Na een vochtig ochtendje werd het vandaag toch weer een schitterende dag!Met Teun en Tanja...
03/05/2026

Zondag 3mei.

Naar de haaien…….😅

Na een vochtig ochtendje werd het vandaag toch weer een schitterende dag!
Met Teun en Tanja visten we vandaag alweer onze eerste Sharkmaster van 2026.
Pim had nog een andere afspraak dus had Jeroen de kans om een lekkere voorsprong te nemen… hij had alleen niet gerekend op Robert die naast hem stond..
Robert stond werkelijk de ene na de andere haai binnen te takelen en dat maakte van Jeroen een schepper ipv vanger😂

Gertjan deed ook weer flink zn best maar niemand kon Robert bij benen.. Frans en Ik lieten echt verstek gaan en bleken de hekkensluiters van deze editie.
Toen ik eenmaal de stand op nam van deze dag schrok ik wel een beetje van de aantallen…
Teun had samen met zijn vrouwtje al 13 haaitjes weten te vangen en het totaal bleek zelfs 88 stuks te zijn!
Hieronder zaten ca 10 hondshaaitjes!
Opvallend dat er nu zoveel van die beesten zitten.
Die hondjes zijn wel leuk voor de afwisseling!
Michel had er nog geen gevangen en vandaag had hij er 3👌

Kortom, het was weer tobben vandaag😜

Mannen en dame bedankt voor de leuke dag! En Pim bedankt voor de mooie garnalen!

Zaterdag 2 mei..Dag 3 op de haaien!Op verzoek van Niels van de Sportvisunie houden we de vangsten bij op klad tot we een...
02/05/2026

Zaterdag 2 mei..

Dag 3 op de haaien!
Op verzoek van Niels van de Sportvisunie houden we de vangsten bij op klad tot we een betere manier vinden.
Waarom deze registratie? Dit is allemaal in het belang van het haaien programma “Sharkatag”
Zonder vangstmelding geen onderzoek.. dus gaan we dit jaar de cijfers maar eens bijhouden zodat de organisaties daar hun conclusies uit kunnen trekken😉

Vandaag vingen we er weer genoeg dus zou een fatsoenlijk registratie systeem wel fijn zijn😅

De bemanning van vandaag was een mengelmoes van vaders met kids en een oude grijze man met een reep chocolade😎 helaas was Frans er niet bij doordat ik als digibeet een voutje had gemaakt met de online agenda.. Sorry hiervoor🫣

Maargoed, de haaien kwamen weer in zeer acceptabel aantallen aan dek dus het was weer een top dag!
Urving bedankt voor het regelen en leuk dat je collega visgids Juul Steijn mee hebt gevraagd.

Op naar morgen! Eens kijken of de pro’s ook een haai gevangen krijgen😜

Vrijdag 1 mei.Met een volle bezetting zijn we vandaag lekker op haai wezen vissen.Eerste plekje bleef het stil.. een bel...
01/05/2026

Vrijdag 1 mei.

Met een volle bezetting zijn we vandaag lekker op haai wezen vissen.
Eerste plekje bleef het stil.. een belletje naar Jack van de Barracuda bevestigde mijn vermoeden dus snel wat dieper gaan liggen.
Aldaar kwamen er rap een dotje haaien aan dek dus de bemanning kreeg goede hoop op meer.
Toen Eenmaal de boot was gedraaid kwamen er nog een paar maar al snel stroomde het te hard op deze plek. Ook zat er nog veel vuil wat het vissen wat lastig maakte. Anker dr uit en naar ondieper water waar Jack vorige week net zo goed ving als wij op dieper water.
Ook hier ging het meer dan prima en eindigde de stand op 30 haaitjes.
Jankees wist nog een doggy te vangen dus iedereen vis en dik tevreden😉

Nu even snel boodschappen doen en kijken wat het weer gaat doen morgen…
Hopelijk valt het mee en krijgen we gewoon een prima dag🤞

Mannen en natuurlijk onze haaienverjaagster Kitty bedankt!!
Het was een top daagje!

Gister(zondag 26-4) zijn we voor het eerst weer op de haaien geweest en met succes!Met zn vijven vingen we ca 25 haaien ...
27/04/2026

Gister(zondag 26-4) zijn we voor het eerst weer op de haaien geweest en met succes!
Met zn vijven vingen we ca 25 haaien waaronder ook nog 3 hondshaaitjes. Helemaal niet verkeerd voor de tijd van het jaar zou je zeggen👌

Als je tijd en zin hebt heb ik donderdag en vrijdag ( geven ze wel heel mooi weer op…)nog diverse plekken beschikbaar. Met pieren zou je ook nog wat platvis of zelfs een zeebaars kunnen vangen.

Je kan je nu eenvoudig via de online agenda op de website opgeven en dat is heel eenvoudig en gemakkelijk voor jezelf maar ook voor mij😃

Tot donderdag of vrijdag!
www.waypointsportvissen.nl/agenda

Hoppa!! De kop is er af!John opent het seizoen goed met een nieuw pb van 110cm👊😜
26/04/2026

Hoppa!! De kop is er af!
John opent het seizoen goed met een nieuw pb van 110cm👊😜

Zo, het luizenleven zit er weer op! We moeten weer aan de bak in Nederland!Na 2 weken visles te hebben gekregen in Noorw...
25/04/2026

Zo, het luizenleven zit er weer op! We moeten weer aan de bak in Nederland!
Na 2 weken visles te hebben gekregen in Noorwegen kunnen we onze opgedane kennis weer overbrengen op jullie😉

Of het koud was?? Ben je gek! Nergens nog sneeuw te vinden op zee niveau, bijna alle dagen volle bak zon!
Ok, ff te veel wind en regen op de laatste visdag maar toen waren we het vissen toch al wel een tikkie beu.

Bij vertrek viel er nog even sneeuw maar dat is alleen maar mooi om te zien.

En zo is Skarnsundet in april eigenlijk super verlopen!
De visserij zag je langzaam opbloeien want veel vis was druk met hun paai rituelen.

80% van de vis op 20% van het water…

Dat is zo ongeveer het kenmerk van het paai seizoen. Veel plekken was geen vis te bekennen en dan ineens leek het wel een mega drukke straat in New York en liep heel je dieptemeter vol met vis😅
Niet dat die gemakkelijk vangbaar waren maar als je de juiste truck wist te vinden kon je flink aan de bak!

Tijdens onze tripjes gaan we ook altijd op zoek naar andere bewoners dan alleen maar kabeljauw. Zo wisten we deze keer weer een leuk aantal soorten te noteren.
Kabeljauw uiteraard. Koolvis, Wijting 40/50cm groot dan😬,Grote scharren, Mega Pollak, haring, Schelvissen, Lom, Spaanse hondshaai, Black velvetbelly haaitjes (zwarte doornhaai), en ik had nog een creepy monster aan een pilker hangen wat na wat googelen een Slijmprik bleek te zijn🫣
En last but not least, Johanna maar ook Vincent had met behulp van Gertjan een mooie heilbot van ca 15 kilo. Die van Jo kreeg nog een aai over zijn bol en een enkeltje Gorinchem trouwens😎 deze kwam van 135 meter diepte en dan is de overlevingskans zeer beperkt…
Die van Vince en Gertjan kwam op 8 meter ondiep water aan de haak en dat is geen enkel probleem voor de meeste vissen.

As we speak vliegen we van Trondheim terug naar schiphol en kunnen we niet wachten tot we in juni nog een keertje terug mogen maar dan naar een andere lokatie.

Maar nu eerst maar eens 2 maanden knallen op de noordzee en oosterschelde voor onze haaien, roggen, zeebaars🤞tongen en de komende weken nog wat platvis voor de liefhebbers.

Als je morgen, zondag 26-4 nog mee wil op de haaien ben je van harte welkom!
Op www.waypointsportvissen.nl/agenda kan je jezelf opgeven😉

Tot morgen!!

Adres

Vlissingen

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Waypoint sportvischarters nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Waypoint sportvischarters:

Delen