27/05/2024
Genieten van de zon ☀️ en heerlijk geslapen in het nieuwe tenthuisje! Het windscherm afmaken staat nog op het to-do lijstje en gisteren hebben we nog een kastje in elkaar gezet. Zo maken we ook de nieuwe tent steeds een beetje mooier ✨
Heb je het tenthuisje voor dit jaar geboekt? Dan staat je een heerlijk tijd te wachten! 😍