17/05/2022
Zo fijn dat ook Oskar (mijn dwergpoedel) mijn spiegel is. Want als je het even druk hebt met vanalles, dan rust je en neem je een pauze.
Ik doe dat veel te weinig en blijf maar doorgaan. Oskar laat mij dat goed zien!
Dus is het tijd voor bewuster kijken, voelen en ervaren wat er nu nodig is.🙏
Dat betekent voor Hartenwijzer dat ik vanaf 23mei pauze neem met de persoonlijke boodschappen.
Dus wil je graag nog één, dan is daar a.s. zondag de kans voor💞
Ik blijf zeker boodschappen, foto's en teksten met jullie delen. En mocht je, in een uitdagende situatie, behoefte hebben aan een persoonlijk kaartje, dan mag je me zeker een berichtje doen.
Voor nu nog een fijne 🌞nige dag
Liefs, Bonnie