The Me Project

The Me Project Coaching. Counseling. Re-integratie.

Wat werkelijk belangrijk is, dat zie je niet met je ogen, dat zie je met je hart. En niet alleen op moederdag. 💋Deze kle...
12/05/2026

Wat werkelijk belangrijk is, dat zie je niet met je ogen, dat zie je met je hart.

En niet alleen op moederdag. 💋

Deze kleine prinses wacht met smart.

En wij ook.


Ik weet het nog goed. Bijna 7 jaar geleden kwam ik hem tegen. Ik stelde voor: laten we een zomer lang exclusief daten. (...
05/05/2026

Ik weet het nog goed. Bijna 7 jaar geleden kwam ik hem tegen. Ik stelde voor: laten we een zomer lang exclusief daten. (Met apps als Tinder, Happn en Inner Circle wilde ik even duidelijk maken dat ik geen zin had in dubbel daten).

“Prima,” was zijn antwoord. “Wil ik op 21 september wel een functioneringsgesprek.” 🤣

En daar stond hij de 21e. In een mooi pak in de huiskamer. Op de tv een complete presentatie met foto’s van een zomer lang daten. Een samenvatting. Een langetermijnvisie en wat bulletpoints waar we nog wat aandacht aan mochten besteden.

Tranen over mijn wangen. Van het lachen en van ontroering. Aan het einde zijn letterlijke woorden: “Dan lijkt het me nu tijd voor de contractbespreking.”

“Dat is mooi!” riep ik. “Want dat heb ik meegenomen.” En ik toverde het contract uit mijn tas. “Serieus?!?” riep hij door de kamer met een grote lach.

Samen met een vriendin had ik het contract met een aantal (hilarische) ontbindende voorwaarden voorbereid.

“Waar mag ik tekenen?” waren zijn woorden.

“Ho ho! Ik ben nog niet klaar.” En ik toverde een stempel uit mijn tas.
“Dingemanse - Jansen” stond erin gegraveerd. We ondertekenen hier nog even ouderwets met inkt!

“Holy sh*t,” zei hij. “Oké. Hier heb ik niks meer tegen in te brengen.”

En daar stonden we samen in de huiskamer. Lachend sloeg hij zijn armen om me heen. Zonder twijfel wist ik vanaf dat moment: “Gij bent mijn nummer 1.” ☀️

En als het aan mij ligt, gaat dat voor altijd zo blijven. Want wat hou ik van deze man. Of zoals we hier thuis graag zeggen: “Tot aan de maan en achter het behang.” 🤣💎☀️

Ps. Deze op Bevrijdingsdag. Omdat echte liefde, bevrijdend is. Bij jou kan ik mezelf zijn. Inclusief gort droge humor en oprechte romantiek. Het is fijn als iemand je echt ziet 💞

Gij en ik. Is wij.
Met Lua nummer drie.
En voor wie het wil weten: in augustus nummer vier 👶💫


Radicale acceptatie.Maakt zaken mogelijk.Spoiler: en dan praat ik nu even niet over de acceptatie van je tekortkomingen ...
30/04/2026

Radicale acceptatie.
Maakt zaken mogelijk.

Spoiler: en dan praat ik nu even niet over de acceptatie van je tekortkomingen 🤣

Ik praat over je exceptionele kwaliteiten.
Wat jij ziet. Wat een ander (nog) niet ziet.
Waar jouw puntje op de I uitmaakt.

Omdat je daar het verschil maakt.
Omdat je daar op je plek staat.
Omdat die plek je van nature toebehoort.

Soms is je grootsheid omarmen een grotere klus dan je tekortkomingen.

En deze vorm van acceptatie is het tegen overgestelde van opgebrand raken. Sterker nog: het is de brandstof voor je potentieel. 🔥



Luister naar je gave gaven. Daarmee ga je het verschil maken 💫
23/04/2026

Luister naar je gave gaven.
Daarmee ga je het verschil maken 💫


Als mensen vragen wat ik doe: dan zorg ik dat je weer blij wordt in je werk, je onderneming. Dat alles weer klopt.En dat...
21/04/2026

Als mensen vragen wat ik doe: dan zorg ik dat je weer blij wordt in je werk, je onderneming. Dat alles weer klopt.

En dat doe ik op geheel authentieke wijze. Ik heb never ever nooit een marketingplan voor mijn bedrijf gevolgd. Laat staan geschreven.

Ik kon echt niks met:
- een post op de dag van de arbeid
- Of een speciale post op koningsdag.

Die adviezen zijn aan mij niet besteed. Ik volg gewoon mijn ingevingen. De meeste komen als ik gewoon in het moment ben. En ja, soms ook op de wc 🙋‍♀️

Jaren later zag ik wat ik deed: ik heb TMP vanuit afstemming, intuïtie en steeds voelen op het nog klopt, gebouwd. Ik heb me nooit met anderen vergeleken, maar stemde wel af bij de mensen die hetzelfde nastreefden. En ik liet me coachen, om door mijn beperkende gedachten heen te breken.

In feite is dat in de kern waar ik in mijn werk naar streef: ik kijk met je mee of het nog klopt voor jou.

Is wat je doet nog in lijn met je leven? ☀️ Maakt het je nog blij? Ik help je met de vraag: past dit nog bij mij?

Ik daag je uit. Die hart beat te volgen. Dat patroon te doorbreken. En soms, zero f***s te geven om wat een ander daarvan denkt. (De meeste mensen die veel denken, doen t namelijk zelf niet. )

Als het klopt. Klopt het.
En leer ik je, te doen, te durven, te dromen.
Te groeien. Te bloeien. Met elke stap.

Bij mij mag je gewoon je koppie boven t maaiveld uitsteken. Want boven het maaiveld schijnt de zon.

Of boven t zonnebloem veld.
Wie weet ga jij de zon ook een kusje geven?


Jezelf vertellen dat het niet goed genoeg is? Dat is je comfortzone.🌝Doen waar je simpelweg heel goed in bent?Dat is je ...
10/04/2026

Jezelf vertellen dat het niet goed genoeg is?
Dat is je comfortzone.🌝

Doen waar je simpelweg heel goed in bent?
Dat is je zone of excellence. 🌻

Zien waar je het verschil maakt?
Dat is je zone of genius. ☀️

In welke zone heb jij vandaag je tentje opgeslagen?

Ik sowieso in de zon vandaag 😉🙋‍♀️




In mijn nieuwe Master Mind voor ondernemers, neem ik je mee op reis langs de bordspellen van ons leven. - Master Mind: J...
07/04/2026

In mijn nieuwe Master Mind voor ondernemers, neem ik je mee op reis langs de bordspellen van ons leven.

- Master Mind: Jij bent de Master Mind van jouw onderneming. En je mindset bepaalt voor een groot gedeelte jouw succes. Wat je niet wordt verteld is dat je basis (veiligheid) daarin ook een groot verschil maakt. In manifesteren geloof ik, in maakbaarheid niet. 💋

- Mens Erger Je Niet: Over veerkracht, mindset en afstemmen op wat werkt voor jou 💫 En daarbij nemen we zeker je ook je anticiperend vermogen mee. 🌻

- Monopoly: voor het strategisch bepalen van je tarieven, doelen en doelgroep 💎

Naast spelen en doelen stellen zoomen we veel in op de zachte kant van ondernemen: afstemmen.

Juist in die tussenfases, waarin de weg vooruit nog niet helder is, is leren varen op je afstemming hetgeen wat het verschil maakt.

Het is de moed hebben om de stap te zetten die nu klopt ook (en juist!) als je soms de rest van de brug (of regenboog 🌈) nog niet ziet.

Spelenderwijs neem ik je mee!

9 april de eerste editie.
21 april de tweede editie.
Duur: anderhalf uur.

Aanmelden kan via link in Bio.

We hebben het vaak in het bedrijfsleven over de return on investment.But what happened to the ROL? Return on Life. Een g...
12/03/2026

We hebben het vaak in het bedrijfsleven over de return on investment.

But what happened to the ROL? Return on Life.

Een goed coachingstraject draagt bij aan keuzes, aan kwaliteit van leven. Weten wat wel, wat niet. Op welk moment. Meer tijd, meer energie.

Waarbij het niet gaat om minder doen, maar om het wegschrappen van de ruis, waardoor de essentie overblijft.

Vaak wordt een completer mens ook een betere professional. Omdat je juist door het wegschrappen van ruis, meer mentale ruimte krijgt creatief en strategisch te denken en te leiden met echte aandacht.

🩷

😍

Onze dochter stond vannacht om 04:00 uur aan mijn bed met de mededeling: “Mama, ik ben bang voor de dino’s.”Oké. De dino...
02/03/2026

Onze dochter stond vannacht om 04:00 uur aan mijn bed met de mededeling: “Mama, ik ben bang voor de dino’s.”

Oké. De dino’s. Anno 2026 zijn ze terug in haar slaapkamer. Fijn dat ze zich juist dáár verzamelen.

Ik heb ze verjaagd met de neusspray die op de kast stond. “Anti-dinospray” werd het vannacht.

“Zijn ze weg?” vroeg ik haar.
Er volgde een volmondige: “JA!” Met op haar gezicht een grote lach.

“Slaap lekker, schat!”

“Slaap lekker, mama.” En haar handjes maakten een hartje. Mijn hart een sprongetje 🩷

Toen ik de gang op liep vroeg ze me de dino bij de olifant nog even weg te jagen. En daarna ging ze echt slapen.

Dat hebben we vannacht weer even getackeld.

Mij niet bellen voor opvoedtips. Mijn besties kwamen met de tip toen ik me afvroeg wat ik het beste kon doen met dino’s in een slaapkamer.

De “anti dino spray” al geprobeerd?
Nee. Die zat nog niet in mijn repertoire.

Ik vond het zo leuk. Morgen sprayen we vast even voor ze in slaap valt. Misschien trek ik m’n anti-dinopak ook even aan! 🤣🩷 🦖


In een transitie fase is het de kunst om te leren leven met de “tussenruimte.”De enigszins, vaak oncomfortabele positie ...
27/02/2026

In een transitie fase is het de kunst om te leren leven met de “tussenruimte.”

De enigszins, vaak oncomfortabele positie waarin je nog niet precies kunt zien waar het heen gaat.

Ik vergelijk die fase weleens met een regenboog. Het is regen en zonneschijn. Een periode waarin niet alle antwoorden ineens beschikbaar zijn, waar geen perfect plan klaar ligt.

Waar je de moed nodig hebt, ik vertrouwen, stappen te blijven zetten, zodat de antwoorden helder worden. Met elke stap die je zet.

Blijf simpelweg bewegen naar datgene wat je roept. Als je momenteel in de tussenfase verkeerd: blijf gaan. Geef niet op. (This is your sign 😉🌈☀️)

Als je andere oevers bereikt, zul je zien dat de antwoorden tussen het oude en het nieuwe, al die tijd in je zaten. En dat antwoorden zich aandienden, soms uit onverwachte hoek. Maar altijd waren ze er.

Een klant van mij, beschreef dat proces van die tussenfase, die regenboog ooit zo mooi met de woorden:

“Met aan het einde, de pot met goud, wanneer je op jezelf vertrouwt.” 🌈🌈🌈

En beter kon ik dat niet verwoorden.

Adres

Peperstraat 20a/Unit 4
Valkenswaard
5554EJ

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer The Me Project nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar The Me Project:

Delen