09/05/2023
Eerste NK van het jaar is verreden en wat hadden we er allemaal weer zin in. Dat resulteerde in twee keer een herstart in de 1e manch 😓.
Helaas de raakte een mede coureur het achterwiel waarna de auto later op 3 wielen stil kwam te staan! DNF.
2e manch ging beter 10e plek. Kleine veranderingen aangebracht en de 3e manch geëindigd als 7e.
Genoeg punten behaald voor de finale. Goede start , maar wat blijft dat toch moeilijk in het zand. Je ziet werkelijk waar helemaal niets. Bocht in sturen en bof. Touche en in de greppel. Met geluk eruit gekomen en door kunnen rijden. Maar de rest was in geen velden of wegen te bekennen!🤦♂️ wedstrijd uit gereden en als 11 over de finish.
Evengoed blij want met de repetities hadden we veel pech.
Nu alles schoon gemaakt en klaar maken voor de volgende!💪🏻