Racingteam Thomas

Racingteam Thomas Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van Racingteam Thomas, Sport en recreatie, Kalverdijk 56, Tuitjehorn.

Eerste NK van het jaar is verreden en wat hadden we er allemaal weer zin in. Dat resulteerde in twee keer een herstart i...
09/05/2023

Eerste NK van het jaar is verreden en wat hadden we er allemaal weer zin in. Dat resulteerde in twee keer een herstart in de 1e manch 😓.
Helaas de raakte een mede coureur het achterwiel waarna de auto later op 3 wielen stil kwam te staan! DNF.
2e manch ging beter 10e plek. Kleine veranderingen aangebracht en de 3e manch geëindigd als 7e.
Genoeg punten behaald voor de finale. Goede start , maar wat blijft dat toch moeilijk in het zand. Je ziet werkelijk waar helemaal niets. Bocht in sturen en bof. Touche en in de greppel. Met geluk eruit gekomen en door kunnen rijden. Maar de rest was in geen velden of wegen te bekennen!🤦‍♂️ wedstrijd uit gereden en als 11 over de finish.

Evengoed blij want met de repetities hadden we veel pech.

Nu alles schoon gemaakt en klaar maken voor de volgende!💪🏻

Daar zijn we dan weer na een lange winter (stilte).Maar daar is hij dan eindelijk!!!!Super bedankt voor het ontwerp Mich...
29/04/2023

Daar zijn we dan weer na een lange winter (stilte).
Maar daar is hij dan eindelijk!!!!

Super bedankt voor het ontwerp Michiel Wintering (Mway) hij is zeer mooi geworden.

Tevens willen we onze nieuwe sponsor in het ☀️ zetten.
Reduzs bedankt voor het vertrouwen in ons team!

Volgende week begint het Nk 2023 in Langeveen. De eerste test meters zijn al verreden , maar dat ging helaas niet vlekkeloos. 😔 Daarom reizen we morgen af naar Ooijen voor wat extra meters.

We houden jullie op de hoogte!

We love autocross!!!

Het begint op een kever te lijken. Maar nog een hoop werk te verrichten. Zal het goed komen voor de eerste cross?
22/02/2015

Het begint op een kever te lijken. Maar nog een hoop werk te verrichten. Zal het goed komen voor de eerste cross?

15/09/2014

Bij deze wil ik alle mensen die geholpen hebben , bedanken voor een rare en druk sleutelende laatste cross dag. Maar vooral voor een mooi cross jaar. Uiteindelijk toch nog een mooie 2e plek in het eind klassement!

Stanley Boots gefeliciteerd met je kampioenschap je heb hem verdiend!

Bedankt en op naar 2015!!!

13/07/2014

Weer een mooi dagje cross.
1e manch met een gebroken stuurstang en een wiel dat los hing toch nog 4e geworden. 2e manch dnf na een opstopping waar we twee lekke banden door kregen. 3e manch 1e geworden en de finale van plek 5 na een mooie strijd als 2e gefinisht. Al met al een leuke dag gehad en 2e overal.

Helaas moest mijn trouwe monteur vandaag verstek laten gaan , net nu hij zo hard nodig was. Volgende keer maar weer pa! ;-)

29/06/2014

Vandaag een dagje acon. Na een mooie eerste manch die we als 3e over de streep reden. Ging de tweede manch slecht. Uit de bocht geduwdt en moest weer opnieuw beginnen. Uiteindelijk 9e. Derde manch na wat afstellen van de auto naar een nette 4e plek gereden.

De baan was onvoorspelbaar en bleef maar veranderen.

De finale in als 4e en na een mooie strijd toch als 2e gefinisht. En 3e over de dag!

Op naar 13 juli met hopelijk een betere baan!

21/06/2014

Op naar blijham. Mooi dagje gummen op een super leuke graffelbaan.

08/06/2014

Even een update van de crossdag op sintmaarten.
Eerste manche 2e , tweede manche 5e , derde manche 2e.
Als 2e de finale in , alles ging top totdat we een herstart kregen. Was goed van zijn plek maar na twee rondes en een diepe kuil verder kreeg ik een lekke band! Bale want hierdoor eindigde ik als 10e.
Al met al wel een super leuke dag gehad . EN MATHE NANNE SUPER BEDANKT!

Ruim een uur bezig met je auto schoonmaken!Waarom?Nou hierom!
06/05/2014

Ruim een uur bezig met je auto schoonmaken!
Waarom?

Nou hierom!

27/04/2014

Zo auto weer gewassen en wel in de schuur. Wat een dag, maar ondanks het slechte weer toch een mooi resultaat. 2e in de finale en 2e over de dag. Ik zeg een geslaagde dag!

En niet te vergeten dat het eerste sponsor geld voor racen tegen kanker binnen is.

26/04/2014

Tweede plaats in de finale is een feit! Mooi daggie gehad in blauwhuis.

12/01/2014

Racingteam Thomas gaat racen tegen kanker!

Wij hebben besloten racen tegen kanker te sponsoren!
Het doel is om zoveel mogelijk prijzengeld bij elkaar te rijden en een deel daarvan te doneren.
Om zoveel mogelijk geld bij elkaar te krijgen , vragen we onze vrienden om ook een kleine bijdrage te doneren.

Mocht u willen doneren neem dan contact op via tel, fb, mail of u komt langs in de pits.

Let op ! U sponsort niet het team, maar alle donaties gaan naar het goede doel!

Als u exact wilt weten wat deze organisatie doet met u geld kijk dan op: www.againstcancer.nl

Alvast bedankt voor uw steun!
Sander Thomas.

Adres

Kalverdijk 56
Tuitjehorn
1747GM

Openingstijden

Woensdag 17:00 - 18:00
Zaterdag 11:00 - 12:00

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Racingteam Thomas nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen