18/06/2026
Terwijl de jeugd nog volop nageniet van een prachtig wielerweekend, is het nu de b***t aan onze nieuwelingen, junioren en elite-renners!
Maandenlang hebben jullie hard getraind, vele kilometers gemaakt en toegewerkt naar dit moment. En nu is het zover: op 20 en 21 juni staan jullie aan de start van het NK Wegwielrennen in Oosterwolde.
De temperaturen lopen flink op, dus vergeet niet om goed te hydrateren en slim met de warmte om te gaan.
Wij wensen jullie heel veel succes! Vertrouw op jullie voorbereiding, geef alles wat je hebt en geniet van deze mooie kans om jezelf te laten zien. Maak er een onvergetelijk NK van!
Elite HardGetraind NuIsHetMoment TrotsOpOnzeRenners Succes Genieten