Crossteam Last Minute

Crossteam Last Minute autocross team last minute

Einde autocross Master Baarle NassauNa een moeilijke zaterdag met veel pechโ€ฆ. Toch een plek in de halve finale!! Halve f...
01/10/2023

Einde autocross Master Baarle Nassau

Na een moeilijke zaterdag met veel pechโ€ฆ.
Toch een plek in de halve finale!!

Halve finale als p5 kunne finische

Grote finale. Op p9 starten
Na 2 ronden. Op p4. Begon die flink te rokenโ€ฆ.

Alles of niks situatie dus !!
Helaas 50 meter voor de ๐Ÿ. Liep de motor vast. Na alle pech/schade. Toch een mooi seizoen gehadโ€ฆ.

Laatste finale af kunne sluite met n flinke rookgordijn en een mooie vlam onder de kap

!

Grote dank aan het team / Sponsers!.

Twan Denissen
Marko Jacobs
Glenn Linders
Wouter Verbruggen (wvdiensten)
Hay Vousten
Wim Deboer
Nick Bongers (Jabo maashees)

Emiel de Mulder (Muldertrade)
Kevin Linders (gebr Linder)
Bert Thijssen (btbouw)
Joeri Schuit (JS dienstverlening)
Sjoerd Exters (exters autoservice)
Heidy Kluin Peter Theunissen (p.theunissen)

Gearriveerd in Baarle Nassau๐Ÿ“Voor de laatste ronde van het Masters seizoen
29/09/2023

Gearriveerd in Baarle Nassau๐Ÿ“
Voor de laatste ronde van het Masters seizoen

Autocross Masters Gendringen ๐Ÿ“Afgelopen weekend zijn we afgereist na gendringen.   Na de schade van toldijk was de astra...
15/08/2023

Autocross Masters Gendringen ๐Ÿ“

Afgelopen weekend zijn we afgereist na gendringen. Na de schade van toldijk was de astra weer net optijd klaar !

Zaterdags
begonne we de 1e in een zware blubber na de vele regenval.. uit kunne rijde op p6๐Ÿ
2e manche was de baan beter en konde we vanaf de 3e rij naa een mooie p2 rijde๐Ÿฅˆ

Terug komend van de baan bleek er een flinke rammel uit de versnellingsbak te komen.. na onderzoek bleek dat de hoofdlager kapot was.. einde wedstrijd?? Die optie was er niet vonden de monteurs !! Snel te rommel eronderuit en kijke wat er te maken viel. Helaas te veel schade gauw na huis dus!! aangezien het al tegen de nacht aan liep besloten ze om thuis bij de DEC astra de bak eronderuit te halen. En mee terug tenemen. Waar we tot diep in de nacht hebben gesleuteld zodat zondags te astra weer verder kon!! Super Bedankt hiervoor!!๐Ÿ’ช๐Ÿซถ

Zondags
3e manche af gesloten om een p5
Genoeg punten voor de halve finale.

Gestart van p5. Finish op p5 !! Op na de finale

Finale starten op p8. En ook daar weten te finishe op p8..๐Ÿ๐Ÿ†

De late uurtjes van de jongens zijn dus niet voor niks geweest. En konde we toch met een beker na huis toe!!


๐ŸŽฒ


๏ฟผ๏ฟผ

2 uurs race vrijdag.Thijs heeft na een paar rondjes helaas de auto aan de kant moeten zetten door een afgebroken bout bi...
15/07/2023

2 uurs race vrijdag.
Thijs heeft na een paar rondjes helaas de auto aan de kant moeten zetten door een afgebroken bout bij de remklauw. Hij kon het 2e uur wel weer van start gaan. Helaas is daar de versnellingsbak gesneuveld en dus einde verhaalโ€ฆ

Bertjan kwam bij de 1e bocht helaas niet goed door. Ivm gladheid en meerdere autoโ€™s rechtdoorschoten. Van achteraan na voren rijden dus ! Na 1 uur ligt hij op p8.
2de uur weer goed van start. Al snel branden de relais van de koelvin door dus een vervroegde pitstop. Daarna flink het gas erop!!! En lijde na een p2. Ruim een half uur later braken ook daar bouten af. Dit keer in het stuurhuis. Ook hier weer einde finale. Kwartier voor het einde..

Zaterdag:
Met de andere astra in de klasse 2.
1e manche. Ging als de brandweer ๐Ÿš’ kwam met een p1 van de baan en een hele snelle ronde!!
2de manche weer goed erbij. Maar door een tik op het wiel was het complete stuurhuis uit de chasis gebroken ๐Ÿ› ๏ธ๐Ÿ› ๏ธ.

Met een 7de tijd naar de finale. Dus maar even snel maken. Gelukkig konde we van de DEC auto de nodige onderdelen pakken. Zodat de jongens de auto weer snel in orde konden maken voor de finale. Helaas is deze uitgevallen door 3 kapotte banden โ€ฆ..

Hopen op morgen meer geluk๐Ÿ€

We zijn weer aangekomen in TOLDIJK. Voor weeekend autocross Masters ๐ŸNa de grote schade aan de auto te hebben opgelopen ...
14/07/2023

We zijn weer aangekomen in TOLDIJK. Voor weeekend autocross Masters ๐Ÿ

Na de grote schade aan de auto te hebben opgelopen in terwolde is er door het team alles aan gedaan zodat we ditmaal weer met 2 Astras konden gaan ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช. Super bedankt hiervoor !!!

Met upgrades op de aandrijfassen/homokineten en met een astra die niet meer op een corsa lijkt. En thijs met weer een frisse motor Hopen we dat dit weekend wat mooier zal verlopen. ๐Ÿ› ๏ธ๐Ÿ› ๏ธ๐Ÿ› ๏ธ

Davy Swinkels
Twan Denissen Nick Bongers Wouter Verbruggen Hay Vousten Glenn Linders Marko Jacobs ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘. Bedankt voor de hulpp!!!

Vanavond om 19.00 zal de DEC van start gaan
Thijs (32) en Bertjan (87). Zullen deze 2 uurs races gaan rijden !! ๐Ÿš—๐Ÿ

Zaterdag en zondag zal bertjan (287). Strijden voor het kampioenschap in de klasse 2

Afgelopen weekend waren wij aanwezig bij de autocross in Horst. Met maar liefst acht autoโ€™s hebben wij onszelf vertegenw...
03/07/2023

Afgelopen weekend waren wij aanwezig bij de autocross in Horst. Met maar liefst acht autoโ€™s hebben wij onszelf vertegenwoordigd in diverse klassen. Nadat de tenten waren opgebouwd en de autoโ€™s op hun plekken stonden, hebben we de barbecue aangezet. Wij zijn namelijk niet vies van een koud biertje en een warm stuk vlees. Daarna kon het feest beginnen! Op zondag moesten we weer vroeg start klaar zijn, want het was tijd om te crossen!!

Imke mocht als eerste van het team van start gaan in de NK jeugd klasse. 1ste manche 4e, 2e manche 3e. 3e manche was imke uitgevallen. Dit kwam omdat de auto niet goed wou lopen. Met veel sleutelen toch naar de start van de finale. Helaas was dit geen succes en kwam de auto niet vooruit.

Marko, Twan en Ingo gingen van start in de Gastrijders. Hier behaalde ze de volgende resultaten:

Twan: 1ste manche 6e, 2e manche 1ste, 3e manche 1ste. Finale 3e.

Marko: 1ste manche 2e, 2e manche 2e, 3e manche 1ste en de finale 2e.

Ingo: 1ste manche dnf, dit omdat Ingo de auto ergens op een berg had geparkeerd. 2e manche 1ste, 3e manche 3e, finale een 5e plek. Dit kwam uit op een 4e plek van de dag.

De mannen hebben een spannende finale gereden, er was een flinke strijd. Helaas moesten de mannen de overwinning aan Sjoerd overhandigen. Dit was dus een p2,3&4 in deze klasse. Goed gereden mannen.

Hierop volgende de sprinter klasse waar Bertjan in deel neemt. Dit ging niet met gemak. De 1ste manche maakten zijn sprinter een salto. Dit was natuurlijk niet de planning, het team kon weer sleutelen. Na wat hulp en zweet stond de auto weer klaar voor de 2e manche. 2e manche 5e, 3e manche 2e, In de finale heeft Bertjan een 4e plek behaald.

Na de sprinters was het tijd voor de balken klasse. Glenn, Hay en Sander namen deel uit van deze klasse. Glenn stond aan de start met een nieuwe auto, omdat zijn oude een kusje had gekregen op de kont. Deze manche besloot de auto bij 4 duizend toeren een begrenzer te hebben. Dit was dus niet ideaal voor op de baan!!! Na flink onderzoek konden we het probleem niet oplossen en bleef de auto staan. Hay en Sander behaalde de volgende resultaten:
Hay: 1ste manche 4e, 2e manche 4e, 3e manche 4e. Dit betekend door na de finale, hier werd Hay door een tik op de kont van de baan geduwd.
Sander: 1ste manche 1ste, 2e manche 3e, 3e manche 1ste. Sander ging van start en werd 2e in de finale. Dit betekende door de punten telling toch een 1ste plaats. ๐Ÿ†

Bedankt iedereen voor de hulp en de support!!! Op naar de volgende 5 en 6 augustus in Kessel.

De AM in Terwolde zit er weer op! Bertjan heeft dit weekend weer gas mogen geven in de klasse 2 ๐ŸŽ๏ธ๐Ÿ’จZaterdag:Manche 1: 5e...
25/06/2023

De AM in Terwolde zit er weer op!

Bertjan heeft dit weekend weer gas mogen geven in de klasse 2 ๐ŸŽ๏ธ๐Ÿ’จ

Zaterdag:
Manche 1: 5e plaats ondanks 2 kapotte banden ๐Ÿ
Manche 2: Helaas besloot zijn stuur los te schieten na de 2e bocht.. 11e plaats.
Met de 12e tijd in de klasse mocht hij deelnemen in de finale !
Finale: starten op P12 en Als P9 gefinisht ๐Ÿ

Zondag:
Manche 3: De as ging kapot.. Uitgevallen jammer genoeg..
Ondanks dat toch de halve finale rijden! ๐Ÿ€
Halve finale: starten op P15 en weer een nette 5e plek ! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
Door naar de finaleโ€ฆ. ๐Ÿ
Finale: Na een hele goede start is Bertjan helaas uitgevallen na een flinke tik op het wielโ€ฆ ๐Ÿ˜…

Alle monteurs en iedereen die mee was weer enorm bedankt voor dit weekend, toppers ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ› ๏ธ๐Ÿ

Al met al hebben weer heeel wat te sleutelen voor de volgende DEC en Masters ๐Ÿ› ๏ธ๐Ÿ”ง

Helaas was deze DEC niet wat we hadden gehoopt. Thijs en Bertjan zijn beide heel goed begonnen en hebben de eerste paar ...
24/06/2023

Helaas was deze DEC niet wat we hadden gehoopt. Thijs en Bertjan zijn beide heel goed begonnen en hebben de eerste paar rondes samen vooraan op P2 en P4 gereden! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

Bertjan viel na 10 minuten uit met een kapotte as, dit was natuurlijk nog te maken totdatโ€ฆ.
Een mede coureur reed 15 rondes later op de nog steeds stilstaande astra in, deze klap heeft behoorlijk wat schade gegeven ๐Ÿ˜…

Thijs had even wat rem problemen, deze waren gelukkig snel te verhelpen en hij kon weer verder gassen ! Daarna was het de homokineet, ook deze is snel gemaakt in de pit en zo kom hij weer door ๐ŸŽ๏ธ๐Ÿ’จ
In de laatste paar minuten viel hij helaas uit met een gescheurd oliefilter..

Op naar de volgende en hopen op beter geluk dan maar ๐Ÿ€๐Ÿ€

23/06/2023

En we zijn losss !!!
Bertjan en Thijs zijn van start bij de Dutch Endurance Cup in Terwolde ๐ŸŽ๏ธ๐Ÿ

Vandaag heeft Bertjan een mooie P3 in de 3e manche behaald. De halve finale afgesloten met 1e plaats en daarmee mocht hi...
20/05/2023

Vandaag heeft Bertjan een mooie P3 in de 3e manche behaald. De halve finale afgesloten met 1e plaats en daarmee mocht hij in de finale starten op P2 ! ๐Ÿ’ช๐Ÿป๐ŸŽ๏ธ๐Ÿ’จ
Deze begon hij super, Bertjan lag op P3 maar kreeg helaas een flinke tik op het wiel waardoor hij uitvielโ€ฆ. Weer wat huiswerk voor Terwolde, maar al met al eindelijk een super goed weekend met de Astra !! ๐Ÿšจ๐Ÿ

In de tweede manche behaalde Bertjan een hele nette P2! De finale mocht hij starten op P9 en daar ging hij losssss !! Me...
19/05/2023

In de tweede manche behaalde Bertjan een hele nette P2!

De finale mocht hij starten op P9 en daar ging hij losssss !!
Met zijn Astra wist Bertjan zichzelf naar de 3e plaats te crossen !!! ๐ŸŽ๏ธ๐Ÿ๐Ÿšจ๐Ÿšจ๐Ÿ†

We zijn los !! De eerste Autrocross Masters wedstrijd in Pieterzijl is een feit ! ๐ŸBertjan mocht vanmorgen met de klasse...
19/05/2023

We zijn los !! De eerste Autrocross Masters wedstrijd in Pieterzijl is een feit ! ๐Ÿ

Bertjan mocht vanmorgen met de klasse 2 de cross openen. Na wat aanpassingen liep de Astra als de brandweer ! ๐Ÿšจ๐Ÿšจ
P1 in de eerste manche ! ๐ŸŽ๏ธ๐Ÿ’จ

Op naar de tweede ๐Ÿ

Adres

Heegsestraat
Terwolde
7397NB

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Crossteam Last Minute nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen