22/04/2026
Hallo handbalvrienden,
Tijd om weer een potje te braggelen!
We gaan lekker braggelen in de buitenlucht (V.V Susterse Boys) op 6 juni onder het genot van een hapje en drankje. đ»đđ Dit jaar hebben we na het toernooi een afterparty!
De eerste wedstrijd zal beginnen rond 11.00
Doe je mee? Schrijf jouw team in (en laat even weten welke kleur jullie shirtjes zijn) door een berichtje te sturen naar +31610201570
Let op! Inschrijven kan tot 15 mei.