01/05/2026
Even kennismaken.
Na een poosje advertenties over en weer sturen tussen Klaas Kooiker en Harm Bloemert stond hij er ineens. De Scania 164, de truck die het moest gaan doen in de standaard XL. Met zeer weinig ervaring en kennis van zaken zijn we maar gewoon begonnen met bouwen. Eén hoop gepuzzel en afkijken later stond die dan eindelijk op de baan in de Knipe voor de maiden run. Geen andere trucks om mee te vergelijken en geen idee of het goed ging of niet. Maar het bleef heel, een hele opluchting. Daarna gelijk door met het klaarmaken voor het reglement van de NTTO waar het echt moest gebeuren. Na een jaar waar heel veel mee en tegen zat en waarin we vooral heel veel wijzer zijn geworden word het tijd voor het serieuze werk.
Met een winter en een hele planning voor ons, was dat seizoen 2025.