13/06/2026
๐ Onze vernieuwde atletiekbaan is vanmiddag officieel geopend!
In estafette liepen ons jongste lid Nora, framerunner Benthe, een van onze oudste leden Cees en wethouder Bauke Dam het eerste rondje, gevolgd door alle aanwezigen. Daarmee namen we de baan officieel in gebruik.
Wat zijn we trots op dit prachtige resultaat! ๐โโ๏ธ๐๐ปโโ๏ธ
We maken er vandaag nog een sportief en gezellig feest van en kijken uit naar de eerste trainingen en wedstrijden op onze nieuwe baan! ๐คฉ