18/06/2026
๐๐๐ซ๐๐ญ๐ก๐จ๐ง ๐๐ง๐๐๐ค ๐๐ง ๐๐ข๐๐ฌ๐ซ๐ฎ๐ง ๐ฎ๐ข๐ญ๐ ๐๐ฌ๐ญ๐๐ฅ๐ ๐ญ๐จ๐ญ ๐ง๐๐ฃ๐๐๐ซ
32 jonge ONSโers stonden te trappelen om a.s. zaterdag 20 juni mee te rennen in de Kidsrun tijdens de Marathon Sneek. Met zโn allen haalden ze de afgelopen weken maar liefst โฌ 1650 op bij hun sponsors. Geweldig!
Maar helaas ..... Eerder deze week ontvingen we het bericht dat de organisatie van de Marathon Sneek en de Kidsrun heeft besloten om het evenement te verplaatsen naar later in het najaar. Vanwege problemen rond de EHBO-dienstverlening en de huidige weersverwachting met mogelijk temperaturen richting de 30 graden, vond men het onverantwoord om het evenement door te laten gaan. Een verstandig besluit, maar natuurlijk wel enorm jammer voor onze enthousiaste ONS-lopers.
Een nieuwe datum volgt zo spoedig mogelijk. Deze zal dus ergens in het najaar liggen. Ook over het vervolg met de sponsorgelden volgt later nog nadere informatie. Heeft iedereen in elk geval nog meer tijd om te trainen voor de Kidsrun. Zoals Johan Cruijff al zei: elk nadeel heb zโn voordeel.