02/11/2024
Het was vandaag alweer de zaterdag voor de testloop van de beginners groep. Onder prachtige weersomstandigheden werd er goed gelopen. Het is voor mij als trainert altijd weer een uitdaging om iedereen te besmetten met het hardloop virus. En ik denk wel dat gelukt is. Na afloop hebben we het gezellig afgesloten met een mooi aandenken van Runpoint Leeuwarden 🙏 en een gelukspoppetje voor iedereen. Tot snel bij de reguliere groepen.