14/06/2026
Sporters aan het woord - Thomas πππ½ββοΈ
Twee jaar geleden ben ik vanuit Groningen naar Sneek verhuisd. Daar deed ik al aan CrossFit, en toen moest ik van Tim (mijn zwager) bij CrossFit Sneek komen sporten. Daar heb ik zeker geen spijt van gehad!
Ik wilde het CrossFitten hier ook gelijk wat serieuzer oppakken. Vooral de technieken beter leren en mezelf blijven ontwikkelen. Inmiddels zou ik zeggen dat dat best goed is gelukt. Ik heb veel vooruitgang gemerkt, in kracht en techniek en het smaakt alleen maar naar meer.
Het trainen in een groep helpt mij enorm en motiveert om mezelf te blijven uitdagen. Juist de mensen in de box maken het zo prettig. Iedereen is benaderbaar en helpt elkaar. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik me in deze twee jaar echt op mijn plek ben gaan voelen in Sneek.
Op naar de volgende jaren! π₯π€πΌ