15/06/2026
Na een gezellige zaterdagavond bij Jasmijn ππ₯, speelden we zondag onze laatste wedstrijd van het seizoen tegen Boekel.
In de eerste helft kregen we een aantal kansen, maar de score bleef helaas uit. Ook Bo stond weer sterk te keepenπͺπΌ, waardoor we met 0-0 de rust in gingen.
Na rust kregen we opnieuw mogelijkheden, maar het was Boekel dat de 1-0 maakte. Gelukkig schakelden we snel om en schoot Bo tijdens een strafcorner de 1-1 op de plankπ₯. Met nog een paar minuten te spelen moesten we helaas toch nog een tegengoal incasseren. Eindstand: 2-1β¦.
Niet het resultaat waar we op hoopten, maar wel een wedstrijd die ons seizoen typeert: mooi hockey, veel inzet en kansen, maar met te weinig doelpuntenπ
.
We sluiten dit seizoen af en willen daarbij , Jasmijn Wijckmans en nogmaals bedanken voor hun inzet en gezelligheid. Hopelijk zien we jullie langs de lijn volgend jaar π. Ook een dankjewel aan Dave Gunst voor zijn vertrouwen, energie en coachingπͺπΌ. En natuurlijk bedankt aan al onze supporters! π§‘π©΅
Op naar volgend seizoen, waarin we er in de 3e klasse weer vol voor gaan! ππΌ