06/05/2017
DVO A1 sluit gedenkwaardig seizoen met trots gevoel af.
Met een klinkende overwinning op de sterkste ploeg en kampioen van de competitie (Susteren) hebben onze mannen een mooi, leerzaam en vooral sfeervol seizoen afgesloten.
Dankzij een eigen doelpunt van Susteren en twee treffers van Sjoerd (ruststand 2-0) werd de kersverse en terechte kampioen met 3-0 geklopt, een puike prestatie.
Susteren nogmaals namens ons allen van harte gefeliciteerd met het behaalde kampioenschap.
Helaas werd de fel begeerde periodetitel vandaag niet door DVO behaald, IVO versloeg met ruimte cijfers Bekkerveld en pakte hierdoor op de valreep met een neuslengte de laatste periodetitel.
Kort na het eindsignaal maakten we samen een kenmerkende teamfoto, beelden liegen nooit, lachende trotse gezichten van een goed stel.
Petro sprak volkomen terecht uit het hart de volgende woorden: " man, wat zijn we trots op jullie, we hebben vele hoogtepunten en enkele dipjes gehad met zijn allen maar samengevat hebben we er SAMEN een geweldig seizoen van gemaakt, BEDANKT hiervoor".
En zo was....als buitenstaander en bescheiden fotograaf maak je de ontwikkelingen van een team een periode van enkele jaren mee en dan is het gepast de ontwikkeling van het team en staf in enkele treffende woorden samen te vatten.
Veerkracht, voetbalhumor, sfeer, teamgeest, discipline, spelvreugde, derde helft, vierde helft, muziek, sterke staf, robuust, trots, mentaliteit, lachen, mooie herinneringen, visitekaartje en progressie.
Mannen, namens alle supporters wil ik jullie van harte bedanken voor het leuke seizoen, we hebben er van genoten en kijken met veel voldoening en trots terug.
Danny, Petro, Melvin en Rob, van harte bedankt voor de hartverwarmende begeleiding van de jongens. Jullie waren er altijd en jullie teamgeest zag je terug in, naast en buiten het veld, in 1 woord klasse en respect.
Rest me jullie allemaal veel plezier te wensen tijdens de resterende weken en vooral heel veel succes met jullie toetsen en ten-examens.
Aan um.