Sintunnis Wandelt

Sintunnis Wandelt De avond 2 daagse Sintunnis wordt gehouden op 4 en 5 september 2026

Oh oh...slordige fout van onze kant...de QR-code werkt helaas niet die in de Trots van deze maand staat. Daarom delen we...
10/06/2026

Oh oh...slordige fout van onze kant...de QR-code werkt helaas niet die in de Trots van deze maand staat. Daarom delen we de juiste link hier nog graag even: https://forms.gle/kysTwrFveH1opnR86

Wil jij je al aanmelden voor de wandel 2-daagse? Dat kan hoor! Ga naar deze link en schrijf je in:
28/05/2026

Wil jij je al aanmelden voor de wandel 2-daagse? Dat kan hoor! Ga naar deze link en schrijf je in:

Wanneer: 4 en 5 september 2026 Start; vanaf De Brink in Sint Anthonis Neem contact met ons op via [email protected]

Op 4 en 5 september gaan we weer wandelen! Wij zijn gestart met de voorbereidingen en hebben er allemaal weer heel veel ...
17/04/2026

Op 4 en 5 september gaan we weer wandelen! Wij zijn gestart met de voorbereidingen en hebben er allemaal weer heel veel zin in.

06/10/2025
Dank aan alle vrijwilligers en sponsoren van twee dagen wandelplezierDe Sintunnis Wandel 2-daagse is dit jaar opnieuw ee...
31/08/2025

Dank aan alle vrijwilligers en sponsoren van twee dagen wandelplezier

De Sintunnis Wandel 2-daagse is dit jaar opnieuw een groot succes geworden. Op de tweede dag gingen maar liefst 234 deelnemers enthousiast van start. Kinderen spaarden hun stempels en genoten onderweg van een ijsje, aangeboden door de Heksenboom.

De route bracht de wandelaars langs prachtig versierde straten. Inwoners van Sint Anthonis en Ledeacker hadden hun huizen feestelijk aangekleed.
Twee daarvan vielen extra op: de familie Geven uit Ledeacker en mevrouw Centen uit Sint Anthonis, die hiervoor een snackpakket ontvingen.

Bij de finish werden de volwassenen verrast met een gladiool, geschonken door Bloemenhuis De Wingerd. De kinderen kregen een lolly, geschonken door Eetwinkel van Kol/de Drie Burgemeesters en een welverdiende medaille. Voor iedereen stond er bovendien een verfrissend drankje klaar.

Fotograaf Martien van Dommelen legde de gezellige sfeer vast; zijn foto’s zijn binnenkort online te bewonderen.

Wij willen graag onze sponsoren bedanken:
De Heksenboom, Bloemenhuis de Wingerd, Tegelhandel van de Rijt, Eetwinkel van Kol/de Drie Burgemeesters, Albert Heijn-Jan Linders Sint Anthonis, Stichting Middelpunt en de Dorpsraad Sint Tunnis.

Een speciaal woord van dank gaat ook uit naar:
De verkeersregelaars Sint Anthonis, alle vrijwilligers, de wandelaars voor hun enthousiasme, Martien van Dommelen, Ad v.d. Vorst, BSO de Helden, de Bruisende Brink, Scouting St. Patrick, Kwizzut, Jeugdorkest Harmonie Sint Cecilia, Camping de Ullingse Bergen en de bewoners die hun huizen zo prachtig versierden.

Zonder jullie inzet en enthousiasme was dit feest niet mogelijk geweest!

We hopen ook volgend jaar deze wandel 2-daagse kosteloos aan te bieden. Helpt u ons daarbij met een vrijwillige bijdrage?
https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=YGGJCKEkRBSNQgGDhRcOTw

Tijdens de wandel 2-daagse hebben we alle inwoners van Sint Anthonis en Ledeacker gevraagd om de huizen langs de route f...
30/08/2025

Tijdens de wandel 2-daagse hebben we alle inwoners van Sint Anthonis en Ledeacker gevraagd om de huizen langs de route feestelijk te versieren. En wat hebben we genoten!
Onderweg kwamen we veel prachtige en creatieve versieringen tegen.

We hebben twee huizen uitgekozen voor een prijsje:
🥳 Familie Geven uit Ledeacker
🥳 Mevrouw Centen uit Sint Anthonis

Van harte gefeliciteerd met jullie welverdiende snackpakket! Geniet ervan en bedankt voor jullie enthousiasme – jullie maakten de route nóg gezelliger!

Wat een mooie eerste dag! Maar liefst 271 wandelaars, jong en oud, trokken samen de wandelschoenen aan. Onderweg werden ...
29/08/2025

Wat een mooie eerste dag! Maar liefst 271 wandelaars, jong en oud, trokken samen de wandelschoenen aan. Onderweg werden ze verrast met een stukje fruit, gezellige spelletjes, vrolijke muziek en een lekker glaasje limonade.

Het was genieten van begin tot eind. Zien we jullie morgen weer voor dag twee?

Morgen de eerste dag van Sintunnis Wandelt! Vrijdag 29 en zaterdag 30 augustusLocatie: De Brink Sint Anthonis Afstanden:...
28/08/2025

Morgen de eerste dag van Sintunnis Wandelt!

Vrijdag 29 en zaterdag 30 augustus
Locatie: De Brink Sint Anthonis
Afstanden: 3 en 7 kilometer
Start tussen 17.30 en 18.15 uur

Versier je huis, juich de wandelaars toe!Tijdens de wandel 2-daagse loopt heel St. Tunnis en Ledeacker uit — en jij kunt...
26/08/2025

Versier je huis, juich de wandelaars toe!

Tijdens de wandel 2-daagse loopt heel St. Tunnis en Ledeacker uit — en jij kunt meedoen zonder een stap te zetten! Tover je huis om tot een feestelijk welkom voor alle wandelaars. Denk aan vlaggetjes, ballonnen, spandoeken of zelfs een creatieve themaversiering. Laat zien hoe gastvrij en creatief jullie buurt is!

Waarom meedoen?
Het mooiste versierde huis wint een heerlijk snackpakketje! Dus leef je uit, laat je fantasie de vrije loop, en maak van jouw gevel een echte eyecatcher.

📸 Tip: Maak een foto van je versiering en deel ‘m met de organisatie — wie weet ben jij de winnaar!

Samen maken we er een kleurrijke, gezellige en onvergetelijke wandel 2-daagse van. Veel versierplezier! 🎈

Zien we jou ook vrijdag 29 en zaterdag 30 augustus? Start op de Brink tussen 17.30 en 18.15 uur!
26/08/2025

Zien we jou ook vrijdag 29 en zaterdag 30 augustus?
Start op de Brink tussen 17.30 en 18.15 uur!

Adres

Brink
Sint Anthonis
5845BH

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Sintunnis Wandelt nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Sintunnis Wandelt:

Delen