Enjoy Dressuur

Enjoy Dressuur Ben je opzoek naar een goed opgeleide instructeur die net dat beetje meer toelichting geeft en er voor zorgt dat je met plezier dressuurt? Welkom!

17/08/2022

Yeaah! Onze eerste galop in de rijbaan!
Eerst nog meer voorwaarts, daarna kan het finetunen beginnen. 😁

Vandaag was mijn eerste rit op Tjes in de binnenbaan, veel werk aan de winkel voor ons beiden haha maar wat is het fijn ...
04/08/2022

Vandaag was mijn eerste rit op Tjes in de binnenbaan, veel werk aan de winkel voor ons beiden haha maar wat is het fijn om op een paardenrug te zitten 🥰

Daarna door naar lieve Joy, wat genoot ze van haar poetsbeurt en wat was het fijn om de niet drachtige, maar wel dikke dame weer te zien! 😍

19/02/2022

Vanmorgen was er zon, wind maar geen regen! ☀️

Tjes heeft goed gewerkt, we hebben weer aan wat gehoorzaamheid gewerkt op de grond. Het grondwerk was een beetje verwaterd en daardoor nam Tjes ongemerkt steeds iets meer de leiding over. Aangezien hij heeeeul groot is, is dat niet heel handig 😅

Uiteraard eerst weer de kunst afgekeken bij want dat werkt echt fijn 😊

Daarna was meneer ook voldaan in zijn koppie en mocht hij lekker zijn slobbertje slobberen ♡

Mijn eerste verjaardag als mama 💙 Om die reden dan ook even niet beschikbaar voor lessen 🥰Met dank aan Nikki voor de zwi...
23/11/2021

Mijn eerste verjaardag als mama 💙 Om die reden dan ook even niet beschikbaar voor lessen 🥰

Met dank aan Nikki voor de zwijmel foto met Tjesseman 😍

Vandaag voor de tweede keer met zadel gereden, wat ben ik trots! 🥰 die belachelijk goed aanvoelt, rijdt en rondstuurt al...
10/10/2021

Vandaag voor de tweede keer met zadel gereden, wat ben ik trots! 🥰

die belachelijk goed aanvoelt, rijdt en rondstuurt alsof het peanuts is. .sie die aanvult en hulp bevestigt waar nodig. En dan Tjesseman die zo leergierig is en weer een goede progressie heeft laten zien 😍

Met publiek, paps&mams

Last van keuzestress: "Wilgentak, hooi of voer uit mijn voerbak?" 🤔Liefde gaat door zijn maag 😅Tjes heeft even een korte...
30/07/2021

Last van keuzestress:
"Wilgentak, hooi of voer uit mijn voerbak?" 🤔

Liefde gaat door zijn maag 😅
Tjes heeft even een korte pauze van het weiland. Dan kun je voor grote dilemma's komen te staan, want wat eet je eerst op?

Hij weet uiteindelijk een keuze te maken en snoept de overige dingen op terwijl hij geniet van de aandacht en een poetsbeurt.

Blij ei 🥰

Wanneer je lieve stalgenootje Nikki van der Kuijl Fotografie  je knappe paard buiten zet, krijg je knappe foto's toegest...
08/05/2021

Wanneer je lieve stalgenootje Nikki van der Kuijl Fotografie je knappe paard buiten zet, krijg je knappe foto's toegestuurd 😍

Wauwie 🥰❤

🔷️🔸️ Hoe frequent les je om resultaat te verkrijgen of behouden? 🔸️🔷️Een nieuwe klant vroeg 'Hoe vaak moet ik lessen?' 1...
09/04/2021

🔷️🔸️ Hoe frequent les je om resultaat te verkrijgen of behouden? 🔸️🔷️

Een nieuwe klant vroeg 'Hoe vaak moet ik lessen?'
1) je moet natuurlijk niets
2) ik adviseer (zeker in het begin) met regelmaat.

Wat die regelmaat is hangt van jou en je paard af. Welke niveau hebben jullie, vormen jullie al een combinatie, hoe verloopt jullie communicatie en hoe is jullie basis?

Wanneer jullie nog niet echt op één lijn zitten of jullie vormen net een combinatie, is het waardevol om de frequentie van lessen op te hogen.
Iets goed aanleren kost tijd (en ja, investeren in les kost geld. Met een paard staat je geld immers niet op de bank maar op stal 🙃) en iets foutiefs afleren kost langer de tijd en is vaak lastig.

Zorg dat je met regelmaat lest, ik adviseer minimaal één keer per week, één keer per twee weken.

Je kunt deze frequentie ophogen wanneer je vindt dat dat nodig is of bijvoorbeeld wanneer je angst ervaart tijdens het rijden.

Is minder lessen dan niet nuttig? Nee dat is niet het geval, want als het goed is neem je uit iedere les wel iets mee voor je volgende training.
Wel is het lastig om op eigen houtje iets te verbeteren, daarvoor is een oog op de grond erg fijn.

Maakt het het minder het minder constructief? Ja dat zou kunnen, wederom afhankelijk van jullie niveau, communicatie en basis.

Meneer heeft vanmiddag uren mogen genieten van het ontzettend heerlijke weer! Daarna mocht hij aan het werk en hij beslo...
30/03/2021

Meneer heeft vanmiddag uren mogen genieten van het ontzettend heerlijke weer!

Daarna mocht hij aan het werk en hij besloot daar een tandje bij te zetten. Zo ging hij als een raket door de baan, terwijl hij enkel hoefde te draven 🤦🏼‍♀️

Wat een eigenwijze pannenkoek, maar oh zo'n lief dier 🥰

Aan een knappe voorkant zit ook een knappe achterkant 🥰Fotografie:
08/02/2021

Aan een knappe voorkant zit ook een knappe achterkant 🥰

Fotografie:

04/02/2021

Tot de conclusie komen dat hersenwerk toch eigenlijk meer speurwerk 🧐 is voor Tjes.

"WAAR ZIJN DE STUKJES APPEL!!?" 🍎🍏

was zijn mantra tijdens het speuren.

Adres

Schipluiden

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Enjoy Dressuur nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen

Type