30/10/2021
Zaterdag 30 oktober 2021
Verburch VR1 - V.V. Schipluiden VR1
De zonnestralen waren vandaag ver te zoeken en de regen was rijkelijk aanwezig. 🌧💦 Maar met goede moed en ons beste beentje voor gingen we er vandaag weer tegen aan!
9:30 uur verzamelen op de club.. vroege vogels! Want onze reis gaat vandaag naar Poeldijk tegen Verburch.
Na het omkleden en bespreken in de kleedkamer kan het warmlopen beginnen. Tijdens de warming up ging de natuurlijke do**he aan en waren we al tot onze onderbroek zeikes nat 🩳, maar het leukste moest nog beginnen! .. De wedstrijd ⚽️
Lekker in de regen een dansje doen, he Dana. Het veld was voordat we begonnen al blubberig, maar was opzich wel te doen. We zijn geen mietjes toch!?
De wedstrijd begon en we hadden na 1,5 minuut al een tegen goal 1-0 voor Verburch. Na 30 minuten had Verburch de aanval en deze werd goed afgekapt door Lisa, maar de bal kwam terug en tegen iemands armen aan onbedoeld.. helaas! Penalty tegen… en Winona heeft zo d’r best gedaan om hem tegen te houden, maar hij zat toch. Jammer maar helaas, we pakten de draad weer goed op en gingen weer verder. Nienke en Zahne bleven proberen om aan te vallen maar de aanvallen werden niet succesvol afgerond.. jammer maar ze kwamen gewoon niet aan. Soms heb je wel eens van die dagen. Maar zwaar werd het wel, oppassen om niet te glijden want wat was het veld glad!! Zonder verdere tegengoals gingen we met 2-0 achter de rust in.
Na de rust alles besproken te hebben en gekletst konden we weer verder. Afgekoeld, koud, nat…
Maar we moeten weer! Bah! Het veld was een modderbad geworden! Loodzwaar en bijna iedereen heeft een keer een glijpartij gemaakt. Geweldig om te zien te gebeuren 🤣 maar desondanks wist ons lange jonkie Nienke toch nog een gaatje te vinden om een bal in het goal te trappen, sluw door de midden en ze doet het hoor! Netjes in de hoek! 2-1! Nu kunnen we het misschien nog gelijk krijgen! De energie zag je opleven! Maar Verburch was helaas te sterk en wist met glijpartijen en harde schoten toch nog 2 goals te maken, het werdt een eindstand van 4-1.
We hebben heerlijk gespeeld en Verburch VR1 was een leuk team om tegen te spelen! Maar toch moest het verlies nog gevierd worden met een buikschuif partij! Lekker baggerennnnn!
A.s. Dinsdagavond hebben we wedstrijd tegen Westlandia VR3 om 20:00uur bij Schipluiden. Dus dan gaan we weer knallen!!
Fijn weekend allemaal! Wij hebben genoten🤩😘