08/06/2026
Beste ouders en jeugdleden,
De jeugdcompetitie gaat binnenkort weer van start! Dit jaar spelen we de Najaarscompetitie in week 36 t/m week 40.
Houd hierbij wel rekening met het volgende: Als je je aanmeldt, verwachten we dat je commitment hebt voor deze speeldagen. Tennis speel je als team, dus je aanwezigheid is belangrijk voor je teamgenoten. We rekenen er daarom op dat je op alle speeldagen aanwezig bent. Natuurlijk kan iemand een keer ziek zijn, dat is wat anders, maar in principe gaan we uit van volledige aanwezigheid.
Zoals ieder jaar maken wij zelf de teamindelingen, met minimaal vijf kinderen per team, zodat iedereen voldoende speeltijd krijgt. Kinderen mogen ook doorgeven met wie ze graag in een team willen; wij nemen deze wensen zoveel mogelijk mee in de indeling.
Let op: voor Groen & Geel zijn er competitiekosten verbonden aan deelname. De bijdrage is 100 euro per team, inclusief wedstrijdballen. Rood & Oranje doen gewoon kosteloos mee, zoals altijd. Bij elke thuiswedstrijd krijgen de kinderen zoals altijd iets te eten, fruit en siroop.
Wil je meedoen? Aanmelden kan via [email protected]. Aanmelden kan t/m 7 juni, zodat wij voldoende tijd hebben om de teams samen te stellen.
We hebben er weer veel zin in en kijken uit naar een sportieve en gezellige competitie!
Hartelijke groet,
De jeugdcommissie