27/08/2025
Het Verkerk Open Dubbeltoernooi 2025 zit er alweer op!
Wij willen iedereen bedanken voor hun deelname, maar met name voor hun geduld in het finaleweekend! We zaten te vol met de planning en liepen daardoor erg uit met de partijen. Zoals wedstrijdleider Rick Bos al zei op zondag: hij had een fout gemaakt met betrekking tot het aantal partijen wat wij kwijt konden. Hierdoor moesten de partijen erg strak worden ingepland. We konden ons hierdoor eigenlijk geen lange partijen veroorloven en dan zul je altijd zien dat de wedstrijden juist lang duren. De uitloop betekende ook dat we voor het eerst de traditionele prijsuitreiking moesten annuleren.
Erg jammer, omdat we de finalisten graag in het zonnetje wilden zetten. We moesten het doen met het zonnetje dat al scheen op de mooie finaledag, de lekkernijen van de gratis barbecue en de zangkunsten van Ronald Baron.
We hopen dat alle deelnemers een gezellige en leuke toernooiweek hebben beleefd en dat jij volgend jaar weer van de partij bent tijdens onze jubileum editie!
En er is een nieuwe Wall of Fame van alle finalisten die volgend jaar ook allemaal op de Walk of Fame te bewonderen zullen zijn.
De Open Toernooi Commissie