24/05/2026
Dag 2/3
Ontwaakt uit onze diepe slaap, beetje brakjes maar we zijn er weer. Ffkes ontbijten en door naar de 1e activiteit van vandaag. Sportkleren aan en de 17 brakke kopjes konden instappen. Jep we hebben 1 persoon nog zo gek gekregen om met ons op pad te gaan, leuk dat je dr bij bent Wes!
We mochten even fanatiek doen en een paar obstakels beklimmen. Iedereen deed best fanatiek mee, of jah iedereen, Andre kwam er al snel achter dat hij hoogtevrees heeft. Jaa 2 meter is ook best hoog. Zie fotos voor wat sfeerimpressie. Team Rood ging er uiteindelijk met de winst ervandoor.
Daarna eventjes opfrissen int hotel en een paar pilsmannetjes genuttigd. Iedereen had zich verzameld en konden we naar de 2e activiteit van de dag. Met de BBq donut boot door de binnenstad van Zwolle. Wat een geweldig concept ist ook. Beetje eten, beetje drinken en je kunt de stad ook nog eens bekijken. Tussenstop bij de Appie voor een paar extra koude versnaperingen en de scherpe kantjes waren er goed af.
Eventjes op het terras gezeten om vervolgens nog een paar dansjes te wagen in de kroeg. Afsluiten met een paar stukken kip en we konden gaan slapen. Of jah slapen, Rico probeerde ons nog een verhaal te vertellen terwijl de rest in bed lag. Volgende keer graag met medeklinkers want de 7 personen die hebben geluisterd weten nog steeds niet waar het over ging.
Tot Morgen!
Ajuus, proost en nog een fijne dag
(D)
*D is dronken of dyslectisch