RSC 6 Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van RSC 6, Professioneel sportteam, Rossum.

Dag 2/3Ontwaakt uit onze diepe slaap, beetje brakjes maar we zijn er weer. Ffkes ontbijten en door naar de 1e activiteit...
24/05/2026

Dag 2/3

Ontwaakt uit onze diepe slaap, beetje brakjes maar we zijn er weer. Ffkes ontbijten en door naar de 1e activiteit van vandaag. Sportkleren aan en de 17 brakke kopjes konden instappen. Jep we hebben 1 persoon nog zo gek gekregen om met ons op pad te gaan, leuk dat je dr bij bent Wes!

We mochten even fanatiek doen en een paar obstakels beklimmen. Iedereen deed best fanatiek mee, of jah iedereen, Andre kwam er al snel achter dat hij hoogtevrees heeft. Jaa 2 meter is ook best hoog. Zie fotos voor wat sfeerimpressie. Team Rood ging er uiteindelijk met de winst ervandoor.

Daarna eventjes opfrissen int hotel en een paar pilsmannetjes genuttigd. Iedereen had zich verzameld en konden we naar de 2e activiteit van de dag. Met de BBq donut boot door de binnenstad van Zwolle. Wat een geweldig concept ist ook. Beetje eten, beetje drinken en je kunt de stad ook nog eens bekijken. Tussenstop bij de Appie voor een paar extra koude versnaperingen en de scherpe kantjes waren er goed af.

Eventjes op het terras gezeten om vervolgens nog een paar dansjes te wagen in de kroeg. Afsluiten met een paar stukken kip en we konden gaan slapen. Of jah slapen, Rico probeerde ons nog een verhaal te vertellen terwijl de rest in bed lag. Volgende keer graag met medeklinkers want de 7 personen die hebben geluisterd weten nog steeds niet waar het over ging.

Tot Morgen!

Ajuus, proost en nog een fijne dag
(D)

*D is dronken of dyslectisch

Joe joeee, Dag 1/3Zijn we dan, het belangrijkste weekend vant jaar voor ons voetbalteam: TEAMWEEKENDWe verzamelden zo al...
23/05/2026

Joe joeee, Dag 1/3

Zijn we dan, het belangrijkste weekend vant jaar voor ons voetbalteam: TEAMWEEKEND

We verzamelden zo als gewoonlijk bij de Bisschop, lekker lunchen met een tomatensoepje en broodjes. Ik goa toch geen soep vret'n met die warme weer, aldus Luuk. Even later kwam de taxi aangereden en konden de 16 dorstige mensen instappen. Op naar Zwolle.

Een maal aangekomen zaten de eerste flesjes bier al in het lichaam. Ffkes inchecken en door naar het terras, daar een stuk of wat opgedronken. Ohjaa we deden ook nog de raadsel hoeveel ons team gemiddeld zou wegen. Jaa 86,5 kilo, best wat. Maar het zijn enkele personen die het gemiddelde flink omhoog trekten😮

Daarna door naar het uiteten. Hier takelden de eerste 2 personen al af, Rico viel iets in slaap en Luuk kreeg water van de bediening. Jep het was hard nodig. Daarna door naar de 1e activiteit van dit weekend, namelijk de ik hou van Holland pubquiz. Iedereen was zeer enthousiast, alleen niet echt met de quiz. Jaa Remco heeft geen vraag mee gekregen en Rico keek de verkeerde kant op. Toch was er 1 winnaar, het Team van Nick.

Nog ff paar liedjes gezongen in de karaoke bar en nog een paar dansjes gewaagd in de kroeg. Iedereen apart naar huis en sommigen waren heel blij toen ze hun bedje aanraakten. Lief van Aron dat hij de schoentjes van Dirk nog heeft uitgedaan terwijl die aan het slapen was.

En dat alles onder het motto: "Als we dan wat meemaken zijn we het de volgende dag toch weer vergeten"

Groetjes en tot morgen!

Ajuus, proost en nog een fijne dag
(D)

*D is dronken of dyslectisch

Jaa daar zijn we dan, de laatste wedstrijd van het seizoen. Uit tegen kosc 6, spanning en sensatie dus iedereen blijft d...
17/05/2026

Jaa daar zijn we dan, de laatste wedstrijd van het seizoen. Uit tegen kosc 6, spanning en sensatie dus iedereen blijft de zaterdagavond verstandig thuis. Jep de laatste waren om 01:00 thuis, je denkt das optijd. Maar de overige mensen waren er om 9/10/11 thuis. Jep das mooi optied maar wel goed voor onze oale bokken.

De eerste helft begon goed, maar toch kwamen we op de 1-0 achterstand. Gelukkig wisten we snel wat terug te doen dankzij onze superspits met zn kapotte schoen. 1-1
Daarna stormden we door en werd het 1-2 dankzij de perfecte individuele actie van Daan.
We wisten de 1-3 nog te maken, helaas dacht de scheids daar anders over en floot af voor de rust. Helaas wes daar werd je goal de neus ingeboord.

Rust

2e helft namen we de overhand, dit kwam mede dankzij een van de tactische wissels van Nick. Jep oaansss Andre kwam int veld en wist gelijk dreiging te veroorzaken. Jaa en als dat nog niet gek genoeg is dan kopt hij de bal zomaar in de goal. 1-3. We stormden door en het werd ook nog 1-4 en 1-5 dankzij Wederom Daan en zelfs Mart. Die laatste wel mede door de perfecte Assist van Jelle.

Eindstand 1-5

Dit was hem dan, de laatste wedstrijd vant seizoen. Eindstand 5e. Lang niet gek met al die geblesseerden. Jaa oans boertje heeft welgeteld 1 wedstrijd mee gedaan. Knap hoor!

We vermaken ons nog ff in de grote stad oatmuske en bij Roy en Lisa. Bedankt voor jullie gastvrijheid!

Groetjes en tot volgende week, Jep volgende week is ons team weekend dus we houden jullie op de hoogte
😉😉

Ajuus, proost en nog een fijne dag
(D)

*D is dronken of dyslectisch

Jaa moin,Zijn we weer, niet goed te pas maar we zijn er. En dat is het belangrijkste. Jaa met name Daan had het zwaar, n...
10/05/2026

Jaa moin,

Zijn we weer, niet goed te pas maar we zijn er. En dat is het belangrijkste. Jaa met name Daan had het zwaar, nekje verder maar hij komt tenminste wel opdagen. Toch leek het onze leiders verstandig om met hem op de bank te beginnen.

Tevens misten we een paar sleutelspelers, Renze was in het apenland aan het rondtrekken, Ohja en boertje is nog steeds geblesseerd. De hamvraag van vandaag, is boertje een speler of Assistent coach? Hij weet het zelf namelijk ook nog niet. Wel is die zo nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.

We moesten tegen Tubantia, ze waren oud, maar wel heel goed. Het elftal was overspoeld met oud 1e voetballers. Mmm daar kunnen wij als jonge honden wel op rennen dachten we.....

Al snel viel de 0-1, standin keeper Remco kon er vrij weinig tegen houden. Jep Aron moest zo nodig naar dsvd om als slaafje op de bank te zitten bij het 1e.
0-2 viel en we zaten er best wel doorheen.

Rust

2e helft werd het een stuk beter, Daantje kwam erin en we hadden de overhand. Kansen op de 1-2 waren erin overvloed, maarja Rico is dus blijkbaar geen echte spits. Jep als je hem zelf nie scoort dan doet de tegenstander dat wel fenomenaal.
Eindstand 0-3

Volgende week de laatste wedstrijd om 9:00 in ootmuske, daarna mooi het terras op in de grote stad. Jullie gaan ons zien!

Ajuus, proost en nog een fijne dag
(D)

*D is dronken of dyslectisch

Goeie dagschotel,Jimmy is nog steeds dicht, wat n pruttel onnie.Welkom op deze mooie zondag, een zondag waar van alles k...
26/04/2026

Goeie dagschotel,

Jimmy is nog steeds dicht, wat n pruttel onnie.

Welkom op deze mooie zondag, een zondag waar van alles kan gebeuren....
Hierover later meer

Eerst maar eens naar de zaterdagavond, de meesten waren te vinden op een 25 feestje, jaa best gezellig en dat was te merken de volgende dag. De rest was ook ergens maar zelf geen idee waar. Ze zullen het vast leuk hebben gehad.

We moesten vandaag tegen tvc, Jep hier hebben we 2 weken geleden ook tegen gevoetbald, maar toch stond er een heel ander team op het complex van Rsc.
En dat was helemaal te merken op het veld, na 15 minuten stonden we namelijk al 0-3 achter. Maarja wij zouden rsc 6 niet zijn om toch nog ff wat terug te doen. 1-3 van de voeten van Remcooo, daarna was onze buffel Jella gangs, hij worstelde met de bal door de verdediging via de achterlijn en gaf een perfect voorzet waar Mart alleen maar tegen aan hoefde te lopen

Rust (2-3 tussenstand)

Jaa en we zullen rsc6 niet zijn als we na rust eerst weer een goal om de oren krijgen, 2-4
Daarna ging het beter en waren we bezig met onze comeback, de 3-4 uit een schermutseling die Jaap keurig binnen tikkie. Ook de 4-4 kwam van Jaap, na een voorzet van zn broertje.
De laatste minuut was aangebroken en dus ook de laatste corner, Sjoerd kopte de bal richting de goal waar Dirk klaar stond om hem in te tikken.

Eindstand 5-4 winst, gekkenhuus

We drinken er een paar in Denekamp bij konings feesten, groetjes en tot over 2 weken!

Ohjaa veel plezier Sam met je daydrinking vanavond. Jaa hopelijk lukt dit wel, want je zat niet echt lekker in de wedstrijd of wel?

P.s. Supporters bedankt!

Ajuus, proost en nog een fijne dag
(D)

*D is dronken of dyslectisch

Jah moi. Geen aanvoerder is geen verhaal. Want alleen dirk wordt geil van media aandacht de rest wil gewoon rustig bier ...
19/04/2026

Jah moi.
Geen aanvoerder is geen verhaal. Want alleen dirk wordt geil van media aandacht de rest wil gewoon rustig bier drinken.

Dirkje moest één helft vlaggen en dacht ga mooi een weekend weg met de lady. Dus dan komt er ook dit weekend geen update in de doordirkingevuldelijst, jammer weer.

Bokje van prinsje.

Een goede linksback met de uitspraak. "Trouw nooit met een Turk tenzij de vader een Döner zaak heeft.

En toen was het 2-5.

Oww we zijn sam alias spijreiger, habbekrats, en hector vergeten. Werkze vandaag! Van een kale kip kun je toch niet plukken

Zoals onze leiders op zaterdagmiddag al zeiden:Voetbalvrienden,We mogen aantreden tegen TVC uit Tubbergen.Een lekker pot...
12/04/2026

Zoals onze leiders op zaterdagmiddag al zeiden:

Voetbalvrienden,
We mogen aantreden tegen TVC uit Tubbergen.
Een lekker potje voetbal zo op de vroege ochtend in het opgaande voorjaarszonnetje.
Op papier een leuk potje om je conditie op peil te houden, maaarrr loat oe de kees nig van 't stoet etten."

En we hebben geluisterd naar onze leiders. De gala's zijn optijd dit jaar. Niet in Februari maar in April tijdens een potje voetbal tegen TVC, want het was een galavoorstelling. De tegenstander werd helemaal zoek gespeeld door een sterk spelend RSC

Terug naar het begin van deze mooie zondag......

8:00 aanwezig. Velen van ons hebben er zaterdag rekening mee gehouden. F***e gezichten kwamen de kantine binnen druppelen. Niet veel , maar een krappe 13 man waren optijd aanwezig. Grote vraag van deze morgen , en nu ondertussen nog steeds: Waar is onze Luuk? Gisteren nog aanwezig in de zuipkeet en volgens betrouwbare bronnen ook nog gezien bij Hutten, maar daarna spoorloos van de radar verdwenen. Telefonisch niet bereikbaar en ook thuis aanbellen mocht niet baten, Luuk was pleite.

Gelukkig waren de overgebleven 13 spelers van ongekende klasse vandaag. We starten de wedstrijd en binnen het kwartier schoot Kempenaar de 1-0 binnen.
Vervolgens wist Achterweust senior ook al gauw de goal en het scorebord te vinden, ,de 2-0 en ook de 3-0 kwamen van zijn voet.

Rust

*Nog steeds geen spoor van onze Luuk

Het hoge niveau van ons voetbal bleef ook de 2e helft de tegenstander verbazen.De 4-0 viel al in de 50e minuut. Meerdere goals bleven echter uit. We hadden sterk de overhand en lieten vele mooie aanvallen zien, het liep als een trein. Nog een aantal wanhoops pogingen om Job (Andrè) een goal te gunnen werden niet benut door het wandelende krat bier. TVC had al snel de hoop opgegeven en de rest van de wedstrijd werk zakelijk uitgespeeld.

Einde wedstrijd

Een krat groene knuppels kwam op tafel en we hadden een mooi plekje in de zon op het terras van TVC. Hier kwam al gauw de vraag: Iemand wat van Luuk gehoord?. Het bleek dat boertje (vlagger) contact heeft gehad. De vraag van Luuk: Ik ben net wakker, moek nog komen? Werd al snel beantwoord door Boertje: Neu, blief mooi thuus, dat krat bier smaakt ons wa!" En dat bleek, het bier smaakte fantastisch. Of Luuk straks nog gezien word in de kantine is vervolgens de grote vraag. Om deze reden gaan we een quizvraag ,voor jullie trouwe volgers, open gooien!

Waar is Luuk op deze zonnige zondag te vinden?

A) Thuis, in het bekende hemdje metv voetbalbroekje, met de hand achter de onderbroek.

B) Met frissen tegenzin in de kantine van RSC

C) In het zakelijke blousje bij KOS fm!

D) Bij Hutten met zijn vaste drinkvrienden

E) In de hal aan het werk om de overige 20 uur te maken te maken voor deze 80-urige werkweek

Geef het goede antwoord in de reacties hieronder. Heb jij het goede antwoord? Dan mag jij volgende week een zondag mee met het sterrenteam!

Je kunt ons vandaag vinden bij RSC waar we gaan genieten van het 1e en we sluiten de dag af bij plaatselijke Chinees: Jimmy!
Het is tenslotte vandaag de laatste kans om jezelf te voorzien van een overheerlijke Loempia, een goed gevulde Menu A of B of oud en vertrouwd een portie patat met bamischijf. Bijzijn is meemaken!

Wij wensen jullie allen een plezierige voortzetting van deze mooie zondag!

Tot volgende week!

Ajuus, proost en nog een fijne dag
(D)

*D is dronken of dyslectisch

Hallowwww fans,Vandaag moest wij aantreden in Geesteren, wat een feest. Het werd gegarandeerd een zware pot aangezien Ge...
22/03/2026

Hallowwww fans,

Vandaag moest wij aantreden in Geesteren, wat een feest. Het werd gegarandeerd een zware pot aangezien Geesteren bekend staat om het zeuren en een aantal van onze spelers diep in het glaasje gekeken hebben. Van half 4 tot 4 u in denekamp drinken is niet bevorderlijk voor de prestatie van een aantal spelers.

1e helft
Het begon lekker, meteen druk van onze kant en daardoor maakten die boeren een foutje en was het 0-1. Duurde niet heel lang totdat Lil Sakkoe zijn eerste blunder beging, als laatste man wou het nog ff een aanvaller uitspelen en dat ging verkeerd 1-1. Het werd snel 2-1 door een penalty, de scheids, broer van lang'n Kok??? liet zich een beetje opnaaien. Sam die was ook niet helemaal wakker en speelde een onmogelijk bal, hiervan profiteerde de boeren weer en werd het 3-1. Toen was het tijd voor thee, smaak was prima maar was wel te koud, voor het eerst wel genoeg suikerklontjes. Cijfer:6

2e helft

De 4-1 kwam door een foutje van..... Lil Sakkoe alweerrrr. Advies voor de volgende keer: je hoeft het niet uit te spelen achterin, je mag ook gewoon naar voren schieten. Je speelte 6e klasse.....

Toen kwam de comeback van RSC, de 4-2 werd keurig in de hoek geplaatst door Jip. En op 1 been kun je niet staan dus hij schoot de 4-3 keurig binnen naar een goed uitgespeelde corner. Zelfs de 4-4 werd nog gemaakt, door de keampenaar weer eens keer met een beetje hulp van de tegenpartij.
Maar bij de aftrap ging het direct weer mis, paar spelers werden dom voorbij gelopen en was het binnen 20 seconde alweer 5-4...
Na nog een paar aparte beslissingen van de scheids wist Lil Sakkoe het net te vinden, wel een eigen goaltje helaas.
Oja er was ook nog een 2e penalty, veroorzaakt doorrrrr Sam, maar die ging over.

Nu een lekker potje voetballen kijken bij het 1e en daarna naar de gezelligste chinees van Nederland.

P.s. De groeten vanuit Oostenrijk, er waren er ook nog 2 op lentesport⛷️⛷️

Ajuus, proost en nog een fijne dag
(D)

*D is dronken of dyslectisch

HallowwwwDe koploper op bezoek, dat kan maar 1 ding betekenen, een goeie voorbereiding is meestal het halve werk. Dus wa...
15/03/2026

Hallowwww

De koploper op bezoek, dat kan maar 1 ding betekenen, een goeie voorbereiding is meestal het halve werk. Dus waren de meesten mooi optijd thuis op de zaterdagavond. Behalve Jaap, die had nog last van gisteravond en is na de wedstrijd ook verstandig mooi optijd naar huis gegaan.

De eerst helft was chaos, we waren niet slecht maar ook bij lange na niet goed. Tukkers waren wel goed, zoals verwacht. Ze kwamen snel op 0-2 voorsprong. De 0-2 was wel een schitterende goal👌. Daarna deden we nog wel wat terug dankzij onze topscorer Rene aka De 🐝. Daarna werd het al wel snel 1-3 en 1-4.

Rust (Ohja Dirk kreeg nog toespraak dat je geen tackles mag maken, blijkbaar volgens de spits van de Tukkers is dat niet toegestaan in het voetbal)

2e helft pakten we de overhand, alleen wisten we niet te scoren. Zelfs niet door Jaap die opdook in de zestien en voor open goal kon in tikken. Het werd gewoon niet beter😅
Ohjaa de wedstrijd werd nog wel onderbroken door een streaker van een jaar of 2. Nadat hij netjes door Stef het veld af werd begeleid konden we doorgaan met de laatste zinloze minuten

Eindstand 1-4

P.s. Supporters bedankt voor jullie massale opkomst, wordt zeker gewaardeerd!

P.s.s. volgende week uit tegen Stevo, dit wordt op voorhand al een zware pot🥺

P.s.s.s. Sam D zijn ouders ook bedankt, jammer dat jullie zoon alleen ziek in bed ligt door de spaghetti

P.s.s.s.s Sam aka, de Mug, juf Gerdie, Benny, Eikelboom, borreltje, Ivo, Baljiet, Moes, supersonic Sam, saïd of Guus Meeuwis. Jaa jullie denken dat dit een 11tal is, maar dit is nog steeds 1 persoon. Maar gezellig dan dr bij bent! Wordt gewaardeerd

Ajuus, proost en nog een fijne dag
(D)

*D is dronken of dyslectisch

JoejoeeeZijn we weer, nieuwe zondag nieuwe kansen. Na de blamage van vorige week is het tijd voor ere hersteld. We mocht...
08/03/2026

Joejoeee

Zijn we weer, nieuwe zondag nieuwe kansen. Na de blamage van vorige week is het tijd voor ere hersteld. We mochten vandaag aantreden tegen de kampiaantjes uit Almelo (Luctor et Emergo) opzich wel heel gezellig volk.

Maar eerst de zaterdagavond, de kameraadjes van Daan waren aan het verbouwen en bier drinken bij Daan, om half 5 de laatste drinken maar dan toch om kwart over 11 pas naar huis heen gaan, ik mag geen namen noemen maar jullie weten vast wie ik bedoel. De rest geen idee waar ze waren, vgm wel ergens aan het drinken

De wedstrijd begon goed, het zonnetje scheen, de wind hadden we mee en het veld was goed, dit resulteerde dan ook gelijk in de 0-1 dankzij onze gastspreker Jip van de B, je kunt gewoon zien dat het een oud selectie speler is met kapotte knieën. Wat voetballen die man. De 0-2 kwam van de voeten van Jelle door een mooie voorzet van Mart, dit was tevens de enige bal wat Mart goed heeft geraakt.

Even de aandacht voor de 0-3, deze kwam namelijk van de voeten van Renze Skolten, een pegel van een metertje of 35 over de keeper heen, pracht goal💪👌

Rust

2e helft voetbalden we maar 30 minuten aangezien Luctor er weinig vertrouwen meer in had. We wisten zelf nog de 0-4 te maken dankzij een Lucky treffer van de Sleid.

Nu gaan we snel genieten van het heerlijke weertje, dit kan namelijk maar een ding betekenen en dat is een grandioze zondag.

Tot volgende week!

Ajuus, proost en nog een fijne dag
(D)

*D is dronken of dyslectisch

Adres

Rossum
7596PH

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer RSC 6 nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen