11/05/2026
Vrijdag 1 mei was onze slotavond van seizoen 2025-2026. Vanaf 19:00 uur kon iedereen genieten van het eten, met dank aan Spantbar Leimuiden. Vanaf 20:00 uur werd er twee keer drie kwartier gesjoeld. In de pauze werden de lootjes verkocht.
Deze avond stond Bingosjoelen op het programma. Iedereen kreeg een briefje met negen scores, waarvan er uiteindelijk acht gegooid moesten worden om Bingo te halen. Voor de leden werden deze scores bepaald aan de hand van de scores die zij over het hele seizoen gegooid hadden.
Na de pauze was de verloting. Met dank aan onze vaste sponsoren was de prijzentafel weer goed gevuld. En toen kwam natuurlijk het gedeelte waar iedereen het hele seizoen al naar had uitgekeken: het uitreiken van de bekers. De einduitslag werd bepaald door de tien hoogste scores (van de vijftien in totaal) die een ieder gegooid heeft bij elkaar op te tellen.
Het was superspannend, maar uiteindelijk is Thomas van Brakel toch met de eerste prijs in de Hoofdklasse en de beker voor hoogste heer naar huis gegaan. Joep van Egmond ging naar huis met de tweede prijs en Dirk Geleijn is derde geworden.
In de A-klasse heeft Elisa Arendse de beker voor de eerste plaats in ontvangst genomen en Riet Schijf die voor plaats twee. Martje Baardse is als nummer drie geëindigd.
Til Vermeer werd beloond met de eerste prijs van klasse B. Astrid Overbeek kreeg de beker voor de tweede plek uitgereikt en vlak hierachter is Simone Groen derde geworden.
In de C-klasse is het Conny Offerman gelukt om met de eerste prijs naar huis te gaan. Gert Lanser eindigde als de nummer twee en Mahjan Yari ging er vandoor met de beker voor plaats drie.
Maria Baggen neemt in haar eerste seizoen bij ons direct al de eerste prijs van klasse D in ontvangst. Met bijna duizend punten verschil is Annemiek Oldenhof uiteindelijk tweede geworden en is Clara Bos als derde geëindigd.
In de E-klasse zijn de bekers gegaan naar Jolanda van Leusden, nummer één. Map Ebbinge, nummer twee en Truus Arendse als nummer drie.
Tot slot ging de aanmoedigingsprijs naar André van Leusden en kreeg Ellen Langedijk de beker voor hoogste dame uitgereikt.
Na de zomer starten wij weer op donderdag 10 september. Ook dan spelen wij van 19:30 uur tot ongeveer 22:30 uur in Dorpshuis Rijsenhout, tegenover dorpshuis De Reede.