04/12/2014
Mensen vragen mij wel eens, wat doe jij nu als Coach en Counselor?
Nou ik begeleid pubers en volwassenen die door een nare of moeilijke periode heen gaan, of een nare of moeilijke periode zijn gegaan bijvoorbeeld.
Denk hierbij aan pesten, laag zelfbeeld, lastige scheiding, burn-out e.d.
Daarbij ben ik gespecialiseerd in het begeleiden van pubers en volwassenen met ADHD en ADD.
Daarbij vertel ik ook, dat ik pas iemand kan coachen als ik zelf ook diepe dalen heb gekend.
En die heb ik zeker gehad.
Je kunt pas iemand begrijpen en coachen als je zelf hebt geleerd van je fouten en tegen de spiegel bent gelopen.
Door mijn opleidingen en ervaringen begeleid ik mensen.
Ik ben geen psycholoog, ik loop als het ware een tijdje met mensen mee in hun leven.
Mijn cliënten kunnen mij altijd bellen, mailen of appen.
Mijn sessies duren gemiddeld 1a 1,5 uur, omdat er dan vaak pas echt iets uitkomt. Ik stop niet na 45 minuten, zoals sommige collega's. Ik vind het namelijk belangrijk dat ik als persoonlijk coach aandacht en tijd heb voor mijn cliënt.
Daarbij werk ik op een kortdurend oplossingsgerichte methode. Dit betekend dat wij naar het probleem kijken en deze zo positief mogelijk proberen op te lossen in een zo kort mogelijke tijd.
En dat lukt heel vaak.
Ik heb geen wachtlijsten, soms moet een cliënt een of twee weken wachten tot we een afspraak kunnen maken, maar nooit langer.
Ik behandel maar twee a drie cliënten op een dag, daar ik echt de tijd wil nemen en aandacht aan hen besteed.
Wil je meer informatie over wat ik doe, mail of bel voor een kennismakingsgesprek. Een kennismakingsgesprek is altijd gratis en vrijblijvend.
Voor meer informatie neem een kijkje op www.coachlies.nl
Coach Lies - Counseling en Coachingpraktijk Lies