02/09/2023
Het seizoen 23/24 is van start gegaan. Vorige week hebben we met een groepje senior-leden de grote schoonmaak gedaan.
Afgelopen donderdag hebben we de eerste jeugdtraining weer gedaan.
Gisteren was het eerste toernooi van het seizoen! Er werd gespeeld met een systeem waar je andere spelers bij kon uitdagen. Een fijne vorm waarbij rustig kon worden gewend. Freek ging er met de winst vandoor.
Aankomende week start de competitie weer!