DVR Bar Gezellig 1

DVR Bar Gezellig 1 DVR Bar Gezellig 1. Dart team van Dart Vereniging Renswoude. We darten thuis bij Cafe Bar Gezellig in Renswoude.

Op deze pagina houden wij de prestaties bij van ons team

07/07/2025

Afgelopen vrijdag, voor de vijfde DVR rankingavond begon, hebben wij ons dartteam “DVR Bar Gezellig 1” in het zonnetje mogen zetten. Dit vanwege hun bijzondere prestaties afgelopen jaar binnen de DBMN, te weten kampioen geworden in de 2e divisie (C) en winnaar van de beker in de herkansingsronde. De dubbel en promotie naar de 1e divisie is hiermee een feit.
Wij als bestuur feliciteren de spelers van BG1 dan ook van harte met deze puike prestatie en hebben we tevens tijdens deze huldiging een DVR kampioensschaal en beker uit mogen reiken.

Dit is voor het eerst dat er een team kampioen wordt, sinds alle teams onder de DVR vallen. Echter is het nog nooit voorgekomen dat er een team uit Renswoude zover in de beker heeft weten te komen, laat staan deze te winnen.
Volgend seizoen heeft de DVR in alle divisies binnen de DBMN (behalve de Eredivisie) een team afgevaardigd.

Een fijne zomerstop gewenst aan alle teams.

09/06/2025
09/06/2025

Einde seizoen 2024-2025

Helaas werden de divisie kampioenschappen niet wat we ervan hoopte , 5-1 verlies in de halve finale , maar wat een spannende en leuke potjes 5 van de de 6 eindigde in 3-2 maar de bubbels vielen deze keer niet aan onze kant.
Weer een ervaring rijker.

Maar wat een geweldig seizoen was dit , kampioen in divisie 2C en de beker in de vr

Even wat cijfers:
32 wedstrijden 27 x winst
3 x een 9-0 winst,
91 van de 128 singels,
107 van de 128 koppels en
22 bierronde gewonnen.

Totaal:
904 x 100+
228 x 140+
25 x 180
14 x lolly
15 hoge finish

Iedereen bedankt voor dit geweldige seizoen
Tino, Arjan, Gerard, John, Leonie, Theo, en Tonnie

Volgend seizoen de 1st divisie ik hoop op veel leuke maar vooral spannende potjes.

Tonnie gaat ons verlaten , bedankt Ton voor al die jaren dat je er bij was. Altijd gezellig.
We krijgen ook versterking namelijk Martijn die overkomt van de Black Crows, ook DVR

Tot volgend seizoen,
Andre

29/05/2025

Bekerwinnaars

Gisteren was het zover de finale van de vr beker van dbmn,
In Utrecht was het dan zover in de finale tegen geen bull voor ogen (Viaplay) wat een geweldige pot spannend tot de laatste pijl.
Bijna alle legs gingen to de dubbel voor beide teams.
Nadat we 3-1 achter uit de singels waren gekomen was het tijd voor de koppels.
Waar we het hel hele jaar al ijzersterk zijn, maar ook die gingen tot het gaatje en na 3x winst stond het 3-4 voor ons.
Toen moest ons koningskoppel maar de tegenstanders hadden de trippel weer gevonden en met een geweldige finish van 154 werd het 2-2 waarna de tegenstander de laatste leg pakte.
4-4 , tijd voor de bierronde.
Dit was Best of 3 1001.
Met steady scores liepen we al snel 100 punten voor en kregen we wat tijd om de dubbel te gooien wat Arjan ook deed.
De 2 leg was niet zo stabiel maar met goede scores tussendoor stonden beide teams op een dubbel.
Tino mist dubbel 4, maar John gooit hem uit op dubbel 2.

Yes de beker is binnen

Wat een heerlijke pot om te gooien de spanning vloog er vanaf, geweldig tegenstander die allemaal een goed potje kunnen gooien.
Veel hoge scores met legs waar het met ton tegen ton scores gelijk op ging.

Geweldig dat bijna ons hele team aanwezig was, en een beker in ontvangst mocht nemen.

Zaterdag over een week divisie kampioenschappen bij Eddie’s in Houten , kan er nog meer bij in dit geweldige seizoen???

25/05/2025
25/05/2025

KAMPIOENEN

Afgelopen donderdag de laatste competitie wedstrijd tegen de laatste in de divisie.

De vrijdag ervoor hadden we 4 punten nodig tegen de nummer 2 de Proeverij 3 om kampioen te worden, na een stroeve start stonden 1-3 achter na de singels.
Maar bij de koppels waren we los en die pakte we allemaal waardoor het kampioenschap ons niet meer kon ontgaan.
Uiteindelijk pakken we de pot met 6-3.
Van Bar gezellig kregen we een mooie kampioenschaal. En van de DVR een drankje.

As woensdag gaan we voor de dubbel en hopen we ook de vr beker te pakken van dbmn in Utrecht.

Op 7 juni zijn er nog divisie kampioenschappen in Houten en bij winst nog het NK, dan is dit seizoen klaar op na de eerste divisie volgend seizoen

03/05/2025

Hallo allemaal, het is al even geleden dat we wat op Facebook gezet hebben, dus zo aan het einde van dit seizoen vond ik het wel weer even tijd.
Even terug naar vorig jaar, we waren toen 2de en mochten promotie degradatie wedstrijden gooien.
De eerste wedstrijd tegen een andere 2de team uit een andere poel werd gewonnen, maar naar lang wachten op de 2de wedstrijd deze keer tegen de degradant van de eerste divisie werd deze verloren (de captain kreeg de schuld om dat hij andere afspraken had die middag en zijn team stuurloos achter liet) …. Iemand moet de schuld krijgen.

Maar dat betekende dat we dit jaar weer in de altijd gezellige 2 divisie mogen strijden.

Eerste pot, voor de beker begonnen we stroef en met veel 3-2 potjes gingen we de bietenbrug op en verloren met 5-4.
Dit betekende dat we de vr ronden in gingen, en dat gaat heel erg goed, we hebben de hele provincie gezien om wedstrijden te gooien tot aan Gouda aan toe, maar we staan 28-5 in de finale 💪🏻

De competitie gaat ook er goed, een leuke divisie met 5-6 goede teams en leuke potjes.
De Proeverij 3 zit ons het hele jaar al op de hielen, maar met nog 2 speel rondes staan we 11 punten voor.
17-mei hebben we tegen De Proeverij aan 4 punten genoeg om Thuis in Bar Gezellig kampioen te worden.

Dus de kans is heel groot dat we volgend jaar dan toch eerste divisie gaan gooien.

Dus er is een kans dat we het eerste team in de DVR worden die een prijs pakt, en misschien niet 1 maar 2.

Game on

Still going strong
28/01/2024

Still going strong

28/01/2024

Afgelopen donderdag tegen de vrienden van Strijland

5-4 verloren

Helaas deze week geen groot verslag want de hond is er met de notities van door gegaan,

De vaste mannen waren weer terug en zonder verdere kwetsuren.

Pot 1 , Tino ging goed van start met een 180-er in de 2 de b***t en hij pakte ook deze leg, maar daarna kwam de tegenstander op gang , met een paar hele mooie finishes, en een 170 net gemist op de Bull. 3-1 verlies

Pot 2 Arjan was lekker bezig met mooie scores, maar dubbels liepen niet zo, toch 0-3 winst

Pot 3 Gerard begint in vorm te komen voor het dutch open toch een 3-1 verlies.

Pot 4, André was niet best nieuwe pijlen vlogen overal heen behalve in het juiste vakje, vooral bij de dubbels , tegenstander had mooie scores en finishes, zo werd het toch nog spannend en 3-2 verlies.

Koppel 1 volgas gingen Tino en Gerard 0-3 winst,
Koppel 2 André en Arjan , het koppel voor de dutch open , maar het was niet geweldig, eerste pot 3-2 verlies en 2de 3-0, laten we maar zeggen een slechte generale wordt een goede…..
koppel 4 Gerard en Tino een hele mooie 0-3 winst.

Dus met 5-3 achterstand de bierronde in, deze liep prima met meer dan 200 punten verschil werd deze gewonnen
5-4 verloren
Volgende week geen competitie want bijna de hele dart wereld zit in Assen, of zou daar moeten zitten

Met meer dan 6600 inschrijvingen het grootste dart feest/ toernooi van de wereld

21/01/2024

Vrijdag avond thuis tegen omni hsc Rummels

4-5 verloren 😞

Vrijdag mochten we tegen het team van het broertje van Martijn Kleermaker, maar omdat 2 uit de vaste groep er niet bij waren , 1 op vakantie en de andere aan het werk, waren wij in het bezit van de winnares van de poedel prijs van het het toernooi bij de V.V.R. Van afgelopen weekend.

Pot 1 . Tino moest de eerste legs de dubbels nog even zoeken , in de 2de leg mist hij tops voor een 150 finish, hij in de b***t erna wel gooit.
4 de leg begint hij met 180 en gooit in 14 pijlen de leg uit.
5de leg weer een start met 180 , jammer dat 1 pijl eruit valt. Maar na een wegzet b***t van 120 d3 over die ook rap werd gegooid.3-2 winst

Pot 2
Tonnie was niet in orde zijn bier smaakte hem niet ??!! Dus maar aan de cola, hij mocht tegen de broer van, maar ook afleiding door een gesprek met hem aan te gaan over Martijn en zijn ex mocht niet helpen.
In de 2de leg kwamen bij Ton zelfs pijlen buiten het bord, maar met door zetten en toch weer bier werd het beter, maar niet genoeg 0-3 verlies.

Pot 3 de poedel na een slechte 1 ste leg , begon het bij Leonie te lopen, en bleef ze mooi bij , maar de dubbel gooien was er nog niet bij. In de 3de leg miste de tegenstander een paar keer Madhouse, en gooide Leo dubbel 2 uit. 1-3 verlies

Pot 4 André dat liep niet vanzelf hoge scores afgewisseld met hele lage scores en dubbels vielen ook niet vanzelf, gelukkig krijg hij veel tijd van de tegenstander en pakte hij de pot met 3-0

Koppel 1 André en Tonnie, zeer spannend leuke scores ook van Tonnie , maar die dubbel ….0-2 achter , 3de leg Tonnie checkt d16 4de leg André checkt d6
5de leg ging gelijk op , André zet hem op 50 met een score van 140 , waarna Tonnie hem checkt op d16 3-2 winst

Koppel 2 poedel en Tino
Ze moesten even aan elkaar wennen, en ook omdat Leonie aan het haar zat van Tino, maar daar gaf de tegenstander ze geen tijd voor,
0-3 verlies.

Koppel 3. André en Tonnie , weer zo’n spannende pot elke leg kwam het neer op de dubbel, ook de laatste leg , beide teams bleven de dubbels missen tot de tegenstander Madhouse uitgooide 2-3 verlies

Koppel 4 Leonie en Tino, en ja hoor het konings koppel van vorig seizoen was er weer met 2 mooie finishes van Leonie 3-0 winst

4-4 op naar de bierronde,
het verhaal van de avond alles ging gelijk op tot de dubbel, die werd vaak gemist , maar de tegenstander raakte hem eerst

4-5 verloren , volgende week naar Nijkerk.

Adres

Dorpstraat 118
Renswoude
3927BG

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer DVR Bar Gezellig 1 nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar DVR Bar Gezellig 1:

Delen