Wds'19-MA1

Wds'19-MA1 Welkom op de pagina van het leukste meisjesteam van Brabant. Via deze pagina blijf je op de hoogte over ons team, de wedstrijden en de uitslagen.

Daarnaast proberen we natuurlijk zoveel mogelijk leuke foto's te plaatsen.

03/02/2017

Morgen gaan we dan toch echt de eerste wedstrijd van 2017 spelen .

We beginnen met de bekerwedstrijd tegen Chaam MO-19.
De wedstrijd begint om 14:30 dus mocht je niks te doen hebben kom dan onze meiden aanmoedigen.

We hebben net voor de winterstop ons team versterkt met 2 nieuwe speelsters te weten Sabrina de Leeuw en Kaylee Bouwmeester welkom Ladiessss.

Beide hebben al een verleden in het voetbal Sabrina heeft bij Boeimeer gespeeld en Kaylee komt over van Baronie .
Ze hebben er heel veel zin in om nu bij WDS'19 MO-19 te gaan spelen .

Morgen kan je zien wat de meiden in hun mars hebben dus nog een reden om te komen kijken zou ik zeggen.

Dus Tot Morgen

De meiden en staf van de MO-19 feliciteren de meiden en staf van de MO-15 met hun kampioenschap .Heel knap gedaan ladies...
10/12/2016

De meiden en staf van de MO-19 feliciteren de meiden en staf van de MO-15 met hun kampioenschap .
Heel knap gedaan ladiessss.

We hebben onze eerste 2 competitie wedstrijden achter de rug en gaan ons nu opmaken voor de derde.Deze is aanstaande Zat...
29/09/2016

We hebben onze eerste 2 competitie wedstrijden achter de rug en gaan ons nu opmaken voor de derde.
Deze is aanstaande Zaterdag om 14:30 thuis tegen Chaam Mo19 .
We kunnen wel wat steun gebruiken dus kom ons weer aanmoedigen.
Uitslagen van de eerste 2 wedstrijden staan op de foto hier onder.

15/09/2016

Nadat we de eerste bekerwedstrijd gewonnen hadden hebben we onze tweede wedstrijd gelijk gespeeld met 1-1 .
Fatiya maakte de 1-0 in de eerste helft en deze hield stand tot de 89 minuut toen wisten de meiden van DVO'60 er een gelijke stand van te maken.
Het was erg zuur om in de laatste minuut de gelijkmaker tegen te krijgen maar het was niet anders .
Nu gaan we ons opmaken voor onze eerste Competitiewedstrijd .
Deze wedstrijd is wederom thuis en spelen we tegen VIOLA MO19-1 om 14:30 .
Dus heb je niks te doen kom onze meiden weer aanmoedigen.

09/09/2016

Nu het seizoen alweer in volle gang is even een update.
We hebben inmiddels onze eerste wedstrijd met dit nieuwe team erop zitten .

Dit was een bekerwedstrijd tegen Klundert Mo19-1 deze hebben we na een 1-0 achterstand in de rust om kunnen buigen naar een 1-2 winst met doelpunten van Claire en Sophie .

Het was voor een ieder even afwachten hoe het zal lopen allemaal omdat het toch de eerste wedstrijd was met dit nieuwe team .
Uiteraard moest er ook gekeken worden wie wat waar ivm de opstelling.

Theo heeft dat tactisch opgelost door eerst de meiden van de MA1 van vorig seizoen op hun vertrouwde plek te zetten en dat aan te vullen met de meiden van de MB1 van vorig seizoen .
Dit ging eigenlijk al best goed maar toch na de rust de meiden van de MB1 op hun vertrouwde plek gezet en daar de MA1 omheen en dat liep nog beter .

Daar stond ineens een team dat goed draaiden en dat betaalde zich uit in winst na 90 minuten.
Wij zijn trots op onze meiden die door 100% inzet de 3 punten mee terug naar Breda namen .

Nu gaan we ons opmaken voor de 2e bekerwedstrijd thuis tegen DVO'60 MO19-1 .
Deze wedstrijd begint om 15:00 dus supporters jullie zijn meer dan welkom om ons aan te moedigen.

Nou ladiessss geniet nog maar heel even van jullie vakantie . Want vanaf aankomende Dinsdag gaan we weer beginnen met de...
13/08/2016

Nou ladiessss geniet nog maar heel even van jullie vakantie .

Want vanaf aankomende Dinsdag gaan we weer beginnen met de trainingen.

De trainingen zijn :
Dinsdag 19:00-20:15
Donderdag 20:15-21:45

We verwachten iedere training een grote opkomst en volle bak inzet.
Maar ook dat je tijdig aanwezig bent zodat de training op tijd kan beginnen .

Ook de wedstrijden komen er natuurlijk weer aan.

Te weten 3 en 10 September dan gaan we beginnen met de Bekerwedstrijden .

En vanaf 17 September beginnen ook de competitiewedstrijden weer.

Dus zet deze data's maar alvast in je agenda.

Nou meiden we zien jullie Dinsdagavond voor de eerste training dit seizoen.

10/08/2016

Meiden lees dit goed en laat je ouders weten van de informatieavond .

Het voetbalseizoen gaat weer beginnen!

De trainingen starten weer in de week van 15 augustus 2016, dit voor alle jeugdteams. Kijk op de website bij de teams op welke dagen je moet trainen en hoe de teamindeling is. WDS’19 is nog steeds een van de erg weinige verenigingen waar elke jeugdspeler van F(Onder 9) tot en met A (Onder 19) twee keer per week kan trainen. Alleen de minipupillen (Onder 7) trainen één keer per week. Op 3 september zijn de eerste bekerwedstrijden. Dit vanwege de late schoolvakanties.

In de E-categorie JO11, zijn we helaas op het plan terug moeten komen om met 4 teams te starten, door een aantal uitschrijvingen zijn er nu nog 3 teams in de JO11 categorie. Daarom is er nogal wat aan die indeling veranderd.

Op donderdag 8 september 2016 zal er een ouderavond zijn voor de ouders van de jeugd. Deze avond start om 19.30 uur en zal rond 21.30 uur afgelopen zijn. Deze avond staat in het teken van wat er dit seizoen allemaal is veranderd en wat er staat te gebeuren. Daarnaast is er natuurlijk ook gelegenheid tot het stellen van vragen. Dus zorg dat je erbij bent!

Met vriendelijke groet,

Eric Stadhouders
Bestuurslid jeugdzaken WDS'19
Voorzitter jeugdcommissie WDS'19

Wouter van de Vendel
Bestuurslid Technische Zaken WDS’19

Nou het seizoen 2015/2016 zit er nu toch echt op .Gisteren de seizoensafsluiting gehad bij WDS'19.Meiden nogmaals super ...
26/06/2016

Nou het seizoen 2015/2016 zit er nu toch echt op .
Gisteren de seizoensafsluiting gehad bij WDS'19.

Meiden nogmaals super bedankt voor de mooie woorden,bloemen en geweldige beker namens Maarten,John en Yvonne .

Het afsluiten van het seizoen ging ook gepaard met het nemen van afscheid van diverse speelsters en staf.

Helaas hebben we afscheid moeten nemen van John Elbers die vele jaren leider geweest is bij de meiden .
John heel erg bedankt voor jou inzet ,humor en natuurlijk bedankt voor het wassen van de shirtjes 😜

Ook nemen we afscheid van Maarten Reniers die dit jaar de trainer was .
Maarten ook jij bedankt voor je inzet ondanks je drukke programma op je werk toch altijd aanwezig .

Ook hebben we helaas afscheid moeten nemen van verschillende meiden te weten:

Janneke Dedden die ons verlaat omdat ze niet meer ieder weekend in Breda kan zijn.

Melissa Winter die ons verlaat ivm haar studie die nu voorrang krijgt.

Sylvana Wacanno die voetbal verruilt voor karate .

Sheena St Jago die WDS'19 verruilt voor BSC Roosendaal .

Lotte Lambers zij moest ivm leeftijd de overstap maken naar de dames van WDS'19 .

Kaoutar ook zij moest ivm leeftijd de overstap maken naar de dames van WDS'19 .

Wij zullen deze meiden enorm gaan missen zowel in als buiten het veld.
We wensen een ieder heel veel succes in het geen zij gaan doen .

Gelukkig krijgen we wel weer versterking erbij afkomstig van de meiden MB1 van afgelopen seizoen.
Dit zijn de meiden die erbij komen .

Esmee Roering , Sanne Lubberts , Sanne Tempelaars, Madelon Rohde , Eva Martens , Tirza Granacher en Fleur Verkooijen .
Welkom meiden bij de Meisjes onder 19.

Ook bij de leiding zijn er nieuwe namen te noemen .

Te weten Theo Bestman die na 1 seizoen afwezigheid weer terug bij de meiden komt iets waar de meiden heel hard hun best voor hebben gedaan om Theo zover te krijgen .
Meiden jullie weten belofte maakt schuld dus volle bak aanwezigheid en inzet op de trainingen wordt verwacht😜

Ook komt Alexander Rhode het team versterken hij was trainer bij de MB1 afgelopen seizoen en komt nu dus samen met zijn dochter Madelon naar de meisjes onder de 19.

Ook blijft Robert Rommers(Trainer WDS'19 Dames 1)de meiden 1x per week trainen .
Dan rest mij nog 1 ding en dat is een ieder een hele fijne vakantie te wensen .

Groetjes Yvonne

22/06/2016

Lieve meiden is jullie e-mailadres nog up to date zo niet of twijfel je geef deze dan opnieuw door .

Het vastleggen van het e-mailadres van onze leden wordt van steeds groter belang. Van enkele leden ontbreekt in het ledenbestand het e-mailadres of is onjuist.

21/06/2016

Overgenomen van de Dames/meiden wds'19 Pagina .

De selecties zijn bekend gemaakt. Een leuk feitje is, dat we volgend seizoen met 4!!! meisjesteams het seizoen in gaan. Uiteraard hebben we natuurlijk ook de dames. 😁

Het meisjes- en vrouwenvoetbal zit in de lift bij WDS'19. De meiden en dames genieten nu nog eerst van een zomerstop, om daarna te kunnen vlammen. De volgende teams staan volgend seizoen klaar:

- Dames 1
- MO19-1 (voorheen MA1)
- MO15-1 7-tal (voorheen MC1)
- MO13-1 (voorheen MD1)
- MO11-1 (voorheen ME1)

Voor de MO15-1 zijn we nog wel op zoek naar een enthousiaste train(st)er. Deze meiden spelen op half veld 7 tegen 7. Het betreft een leuke groep meiden met potentie, die maar wat graag lekker willen voetballen. Maar hebben graag iemand die ze onder zijn/haar hoede neemt.

Heb je hier interesse in of heb je vragen? Neem dan contact op met Wouter van de Vendel
[email protected]

⚽⚽⚽⚽⚽

Foto`s zijn gemaakt door Bram Kerstens van BPM Natuurfotografie
12/06/2016

Foto`s zijn gemaakt door Bram Kerstens van BPM Natuurfotografie

Adres

Prinsenbeek

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Wds'19-MA1 nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Wds'19-MA1:

Delen