16/10/2022
Vandaag de laatste keer training gegeven op de zondagochtend.
Met pijn in mijn hart de beslissing gemaakt om voorlopig te stoppen.
Het werd moeten ipv plezierig. Het afgelopen jaar heb ik hard aan mezelf gewerkt en ik blijf het moeilijk vinden om aan mezelf te denken. Dus daar ligt nog wat werk. Voor nu ga ik genieten van het feit dat de wekker niet meer gezet hoeft te worden op de zondagochtend en ga ik genieten van mijn wandelingen met Pip.
Aan alle dames en heer die de afgelopen jaren in mij geloofd hebben ontzettend bedankt.
En zoals 1 van de lopers vanmorgen zei "tot in het wild"