Katwijk - BrabantZorg

Katwijk - BrabantZorg Katwijk is een ruim opgezet en kleurrijk verzorgingshuis en verpleeghuis in Oss. Bij Katwijk werken ruim 250 medewerkers en vrijwilligers.

Katwijk maakt onderdeel uit van BrabantZorg. Zie ook onze website: http://www.brabantzorg.eu Zorg en ondersteuning bieden tijdens het ouder worden. Dat is de kern van ons werk. Niet alleen op momenten dat het nodig is, maar ook omdat we ouder worden zo aangenaam mogelijk willen maken. Aandacht, keuze en gemak zijn de sleutelwoorden in ons werk. Iedereen is uniek en daar stemmen we onze zorg op af,

met veel persoonlijke aandacht en dichtbij. We willen het leven van onze cliënten comfortabel en gemakkelijker maken. Dat doen we door een totaalpakket van wonen, zorg en welzijn te bieden en dit zo goed en gemakkelijk mogelijk te organiseren.

19/06/2026

Hitte in Nederland

Dinsdag 16 juni, ons wekelijks bezoek aan de markt. Inmiddels met 20 bewoners en 20 vrijwilligers op pad. Gewoon even ge...
17/06/2026

Dinsdag 16 juni, ons wekelijks bezoek aan de markt. Inmiddels met 20 bewoners en 20 vrijwilligers op pad. Gewoon even genieten van de buitenlucht. Echt even persoonlijke aandacht. Wandelen door het centrum. Een bezoekje op de markt. Daar genieten we (voor een mooie prijs) van een lekker visje van Venrooy Visspecialiteiten 🙂

Wow het terras van onze buren op Vredehof is Klaar.!!! Alle lof en eer aan Jan berg en Thea van Tilburg. De kartrekkers ...
13/06/2026

Wow het terras van onze buren op Vredehof is Klaar.!!! Alle lof en eer aan Jan berg en Thea van Tilburg. De kartrekkers van Vredehof. Na alle inspanningen kan iedereen genieten van mooie terras. Vandaag een feestelijke opening met muziek, koffie/thee, hapjes en drankjes. Ik zie bewoners van Vredehof, bewoners uit de wijk en bewoners van Katwijk. Trots op onze buren.

Een fijn samen zijn met de Health Angels
12/06/2026

Een fijn samen zijn met de Health Angels

11/06/2026

Katwijk - BrabantZorg en bij DTV ivm het project warmtebankjes

09/06/2026
WandeldriedaagseDonderdag 04 JuniDe finale dag. Geen twijfel, regen of zon, wij gaan! Iedereen stond klaar, iedereen wil...
05/06/2026

Wandeldriedaagse
Donderdag 04 Juni
De finale dag. Geen twijfel, regen of zon, wij gaan! Iedereen stond klaar, iedereen wilde mee en ging mee. 2 minuten buiten en daar kwamen de eerste druppels. Gelukkig is er niemand van suiker en met een poncho een paraplu, gezang, grappen en grollen komen we aan bij Wijkcentrum Schadewijk, waar wij zeer warm werden ontvangen. Voor veel deelnemers een plek met mooie herinneringen. Genieten van de koffie en thee, een worsebroodje, stukje fruit en een slaatje. Met de vrijwilligers zingen wij ook nog het Katwijklied. Iets eerder dan gepland wandelen we terug naar Katwijk, want ja hoor we zien de zon. Op een paar drupjes na komen we om 14.00 uur aan op Katwijk. Daar wordt iedereen onthaald met een roos een medaille en een coctail. Muziek, van Herman en Jos, een drankje en een hapje, het feest is los.
Familie, verwanten, vrijwilligers, collega's van de zorg en van de Horeca en natuurlijk aan alle lieve deelnemers BEDANKT Het was weer geweldig!
Wat hebben wij toch een mooie baan.

De foto's van de fotograaf moetennog ontwikkeld worden, zo snel als dit is gedaan gaan we deze zeker uitdelen!

Wandeldriedaagse 2026Woensdag 03 JuniSpannend, kunnen we gaan of kunnen we niet gaan, regen of geen regen? Yes 11.00 uur...
03/06/2026

Wandeldriedaagse 2026
Woensdag 03 Juni
Spannend, kunnen we gaan of kunnen we niet gaan, regen of geen regen? Yes 11.00 uur het is droog we vertrekkken in groepjes. Onze eerste stop is bij de basisschool Hertogin Johanna. Daar staat groep 8 voor ons klaar, zij zingen liedjes die ze in de musical gaan voordragen, een mooie generale repetitie! We vervolgen onze route en maken een tweede stop bij het Koning Willem 1 College. Daar worden we vriendelijk onthaald met koffie , thee en met voor iedereen een heerlijk zelfgebakken traktatie. Hier pakt iedereen enthousiast zijn/haar lunch uit die door fantastische vrijwilligers zijn klaargemaakt. Na de lunch hebben we nog een mooie route waar we ook nog langs het Urban Ox park wandelen. Nog een paar druppels, maar daar hebben we pocho's voor. Gelukkig komen met een zonnetje weer aan op Katwijk. Een zeer geslaagde leuke dag.

Wandeldriedaagse 2026Dinsdag 2 juniIedereen is op tijd aanwezig, allemaal klaar om te gaan. Regen, zon, regen, zon! Gaan...
02/06/2026

Wandeldriedaagse 2026
Dinsdag 2 juni
Iedereen is op tijd aanwezig, allemaal klaar om te gaan. Regen, zon, regen, zon! Gaan we wel of gaan we niet? Om 11.15 uur hakken we de knoop door, het regent nog steeds, er komt nog regen aan en ook een beetje onweer lijkt onze kant op te komen. Helaas we gaan niet op pad. Jassen uit , rolstoelen aan de kant en we kruipen gezellig bij elkaar in het restaurant. Onze vrijwilligers hebben een boekje met liedjes al klaar liggen en uit volle borst zingt iedereen mee. Nu is het tijd voor onze eigen huis DJ Henri. Hij draait gezellige meezingers. Om 12.00 uur is het tijd voor de lunch. Friet met snacks van de frietwagen E&B. Dat was smullen. Om 13.00 uur zagen we toch het zonnetje doorkomen. Met een groepje stoere vrijwilligers en bewoners toch nog heerlijk een wandeling gemaakt.

Vandaag zijn de leerlingen van   begonnen aan het project Warmtebankje. Binnenkort meer informatie hierover 🥰
26/05/2026

Vandaag zijn de leerlingen van begonnen aan het project Warmtebankje. Binnenkort meer informatie hierover 🥰

Adres

Kruisstraat 55
Oss
5341HB

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Katwijk - BrabantZorg nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen